کد خبر: ۳۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

6 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در قیروکارزین توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از توزیع 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت کشاورزی بین بهره‌برداران این بخش در سه ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر انصاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع فرآیند توزیع سوخت کشاورزی، ضمن اینکه کاهش نگرانی کشاورزان را به دنبال دارد موجب افزایش مکانیزم کنترل و نظارت بر توزیع سوخت می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت سوخت کشاورزی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد، افزود: بیشتر مردم قیروکارزین از طریق کشاورزی تأمین معیشت می‌کنند، بنابراین جهاد کشاورزی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و اصولی باید با تلاش و جدیت به تمام کشاورزان آگاهی‌های لازم را ارائه دهد.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: متقاضیان سوخت کشاورزی هر ماه با ثبت فرم الکترونیکی کشاورزان در سامانه مدیریت سوخت و سپس با احراز هویت مشخصات کشاورزان در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند اقدام به اخذ حواله سوخت کشاورزی کنند.

انصاری از توزیع 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت کشاورزی بین بهره‌برداران این بخش در سه ماهه دوم امسال خبر داد و افزود: بهره‌برداران برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند که با توجه به فصل گرما و کاشت برنج و ذرت و همچنین نیاز آبی بیشتر باغ‌ها در این فصل از سال، سوخت بیشتری مورد نیاز بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان است.

این مقام مسئول در پایان گفت: انتظار می‌رود با مساعدت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و تعاون روستایی برای خرید و حمل به موقع سوخت، بهره‌برداران بخش کشاورزی برای تامین سوخت خود با مشکل مواجه نشوند.

 

نظرات بینندگان