کد خبر: ۳۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

شیراز دیگر جای ارازل و اوباش نیست

فرماندار شیراز گفت: کسانی که در گذشته از سلاح سرد استفاده می‌کردند باید بدانند که دیگر در شیراز نمی‌توانند اینگونه کارها و اوباشگری‌ها را انجام دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس، جواد زرین کلاه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری شیراز برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، مقارن شدن آن با هفته دفاع مقدس را یک فرصت مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی دانست و در ادامه با بیان رشادت‌های ایثارگران و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس،  اظهار داشت: توجه ویژه به امور ایثارگران یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان است که رسیدگی به مشکلات این عزیزان از وظایف اصلی مدیران محسوب می‌شود.

رئیس شورای مشورتی ایثارگران شهرستان شیراز با اشاره به طرح "سپاس" خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس، تشکیل منظم جلسات مشورتی با ایثارگران، سرکشی به جانبازان اعصاب و روان و ضایعات نخاعی و برگزاری جلسه با NGO های مرتبط با ایثارگران، در دستور کار قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در جلسات مشورتی فرماندار با ایثارگران که منبعد به طور منظم هر ماه یک‌بار تشکیل می‌شود از نظرات و دیدگاه‌های آنان در رسیدگی به مسائل شهرستان شیراز بهره‌گیری می‌شود.

وی در ادامه به طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان شیراز اشاره کرد و افزود: در این طرح آنچه که مهم است مشارکت مردمی در این طرح برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد و پیشگیری از درگیری و نزاع‌های خیابانی به ویژه عدم کاربرد سلاح سرد و همچنین کاهش جرم بوده و در این راستا کسانی که در گذشته از سلاح سرد استفاده می‌کردند باید بدانند که منبعد شهرستان شیراز مکانی برای اینگونه کارها نیست.

فرماندار شیراز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پیگیری مطالبات ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: مناسب‌سازی تردد معلولان را به طور جدی پیگیری کرده‌ایم و در آخرین جلسه‌ای که با حضور شهردار شیراز و روسای مناطق 9 گانه شهرداری این شهر تشکیل شده تصمیمات خوبی برای مناسب‌سازی تردد معلولان در شیراز اتخاذ شده است.

 

نظرات بینندگان