کد خبر: ۳۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

يادواره شهداي مفقودالاثر فیروزآباد برگزار شد

يادواره شهداي مفقودالاثر شهرستان فیروزآباد جمعه شب از سوي بسيجیان حوزه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان با حضور استاد راوی شریف سعدی ازسپاه فجر استان فارس،  برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزآنلاین ، در ابتدای اين مراسم نماز جماعت برگزار و در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد و خاطره شهدا ، ازحضور تمامی کسانی که دراین یادواره شرکت وبه نوعی همکاری داشته اند تقدیر وتشکر کرد.


عبدالحسین قره پور از حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و دیگر مسئولان در این یادواره تقدیر وافزود: شهدا طلايه‌داران حركت و خيزش‌هاي اسلامي بسياري از كشورها از جمله ليبي، مصر، تونس، بحرين و... بودند.

اين مسئول با تأكيد بر برگزاري يادواره‌هاي شهدا و استمرار آن‌ها گفت: يادواره‌هاي شهدا از راه‌هاي بيمه كردن انقلاب و نظام است و ما خودمان به برگزاري اين يادواره‌ها نيازمنديم.
استاد راوی شریف سعدی ، شهدا را مايه عزت و آبروي ما دانست و گفت: شهدا با بصيرت‌ترين افراد جامعه در زمان حيات خود و در راستاي شناخت امام زمان خودشان بودند و ادامه راه سيد و سالار شهيدان را به خوبي انتخاب كردند.

شریف سعدی با روایت گری از شهدا وایثارگران دفاع مقدس که در 8سال جنگ تحمیلی از دین ، اسلام ، وطن وناموسشان دفاع کردند، به خاطره گویی از دفاع مقدس و شهدای مفقود الاثر پرداختند.

درپایان این یادواره  مداح شهرستان کربلایی هاشم اسکندری به روضه خواني و عزاداري پرداختند.

در پایان این گزارش اسامی و تصاویر شهدای مفقود الاثر شهرستان فیروزآباد را بیان میکنیم:

1-اسکندر کشتکار

2-صدر الله حیدری

3-طهمورث امیری

4-امر الله برهانی

5-محمد رحمانی

6-منصور نگهبان

7-لطفعلی نائلی

8-حسین شریفی

9-احمدرضا آژیده

10-بهادر درویشی

11-عسکر حیدری

12-یعقوبعلی نوروزی


انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان