کد خبر: ۳۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

خرید امتیاز استیل آذین غیر‌قانونی بوده است

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: خرید امتیاز تیم استیل آذین تهران غیرقانونی بوده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حیدرعلی کامیاب امروز  در شیراز اظهار داشت: باشگاه استیل آذین قبل از فروش امتیاز به تیم برق از سوی فیفا تعلیق و فعالیتش در فوتبال ایران متوقف شده بود.

وی افزود: این تیم به علت مشکلات مالی و پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان پیشین در سال‌های حضور در لیگ برتر به دستور فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به حالت تعلیق درآمده است.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران در زمان انعقاد قرارداد معاوضه این دو باشگاه از نامه رسمی تعلیق توسط فیفا اطلاع داشته‌اند، با این حال قرارداد را تأیید کرده‌اند.

کامیاب با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون با دانستن این موضوع با احساسات هواداران تیم پرطرفدار برق‌ بازی کرده است و باید سریع‌تر این مشکل را برطرف کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز اضافه کرد: در جلساتی که هفته گذشته با ریاست فدراسیون فوتبال و نایب رئیس اول فدراسیون داشتیم قول‌های مساعدی برای حل این مشکل دادند.

کامیاب وقوع چنین مشکلاتی را فقط مختص فوتبال ایران در دنیا دانست و گفت: فدراسیون فوتبال اگر بخواهد به این شکل فوتبال کشور را اداره کند، بهتر است تعطیل شود.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی برای بازی در هفته دوم با مس رفسنجان به کرمان عزیمت کرده بودند و تیم پس از اطلاع از لغو این بازی به شیراز بازگشت.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز در پایان تصریح کرد: در صورت برطرف‌نشدن این مشکل به فیفا شکایت کرده و از حق خود دفاع می‌کنیم که ممکن است پیامدهای ناگواری نیز برای فدراسیون فوتبال کشورمان داشته باشد.

به گزارش فارس، بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال از 23 شهریورماه آغاز شده و دیروز دومین هفته خود را پشت سر گذاشت اما تیم برق هنوز موفق به برگزاری دیدارهای خود نشده است و در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

برق شیراز سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال شرکت داشت و به علت مشکلات فراوان غزل خداحافظی از لیگ دسته اول فوتبال ایران را خواند و حالا به تکاپو افتاده است تا با خرید امتیاز تیم استیل آذین نام خود را دوباره در فوتبال ایران احیا کند.

برق شیراز باشگاهی با قدمت 70 ساله در فوتبال ایران و هواداران بی‌شمار است که ندانم‌کاری و حضور افراد غیرمتخصص و غیرفوتبالی بلایی بر سر این تیم آورده است که باید برای یک امتیاز لیگ دسته یک این چنین دست و پا بزند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان