کد خبر: ۳۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

مدیرعامل باشگاه برق شیراز خبر شکایت به فیفا را تکذیب کرد

مدیر عامل باشگاه برق شیراز گفت: خبری که به نقل از اینجانب مبنی بر شکایت از فدراسیون فوتبال به فیفا روی خروجی یکی از خبرگزاری ها منعکس شده را از طریق خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی تکذیب می کنم.

به گزارش شیرازه، حیدر علی کامیاب در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه عده ای سعی دارند با نشر اکاذیب اجازه ندهند مشکلی که برای انتقال امتیاز باشگاه استیل آذین به برق شیراز بوجود آمده از طریق قانونی و توسط فدراسیون فوتبال حل و فصل شود .

وی اضافه کرد: از زمانیکه مشکل نقل و انتقال خرید امتیاز باشگاه استیل آذین مبنی بر داشتن بدهی این باشگاه به مربیان خارجی بوجود آمد، رییس فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران فدراسیون تلاش زیادی انجام دادند تا این مشکل را بدون جار و جنجال که برخی افراد به آن دامن می زنند، حل کنند که از مسوولان فدراسیون صمیمانه سپاسگزارم .

کامیاب ادامه داد: بارها اعلام کرده ام هر گونه اظهار نظری در خصوص این باشگاه از طریق سایت رسمی آن منعکس می شود و خبرنگار آن خبرگزاری نمی بایست اقدام به نشر خبر کذب می کرد تا اعتماد مردم به رسانه از دست برود.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز همچنین گفت: یک سایت ورزشی هم بدون نام بردن از یکی از مسوولان سازمان لیگ اقدام به جوابیه ای در همین زمینه کرده است که بهتر بود نام این مسوول درج می شد.

معاون پیشین توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد : پس از گذشت 25 سال تجربه مدیریتی از قوانین اطلاع دارم و بیشتر از این هم جواب این شخص که شاید هم وجود خارجی نداشته باشد، را نمی دهم.

کامیاب افزود: تیم های زیادی در دسته اول فوتبال کشور و لیگ برتر وجود دارند که آنها هم بدهی دارند و این امر تنها مربوط به برق شیراز نمی شود، ضمن اینکه باید کاری کنیم تا بخش خصوصی از ورزش گریزان نشود .

براسا س این گزارش از سوی سازمان لیگ فوتبال، دو دیدار تیم برق شیراز برابر نیروی زمینی تهران و مس رفسنجان درهفته اول و دوم مسابقات فوتبال دسته اول کشور به دلیل شکایت مربیان خارجی استیل آذین به فیفا که امتیاز آن باشگاه به برق شیراز واگذار شده نیز لغو شد.

در زمان قرعه کشی مسابقات فوتبال دسته اول کشور نیز، نام باشگاه برق شیراز به عنوان خریدار امتیاز باشگاه استیل آمده است.


نظرات بینندگان