کد خبر: ۳۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

جوانان امروز باید محدویت‌های جوانان گذشته را بشناسند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:جوانان امروز باید با محدویت‌های جوانان در گذشته آشنا شوند و در برابر تحریم ایستادگی کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، جعفر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دفاع مقدس روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان را تقویت کرد و نشان داد که اگر جوانان متدین ایران به باورهای خود پایبند باشند با کمترین تجهیزات و امکانات می‌توانند بر دشمنان غلبه کنند.

وی افزود: جوانان در هشت سال دفاع مقدس باورهای دینی خود را به اثبات رساندند و در این مسیر افراد ناخالص از مسیر جدا شدند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورهای مستکبر پشت صدام ایستادند؛ لذا همان‌گونه که آنان در ناحق با یکدیگر همراه هستند ما نیز باید در مسیر حق، ائتلاف و انسجام داشته باشیم.

قادری اضافه کرد: مردم و جوانان با دین‌داری و اعتقاد به اصول و باورهای نظام اسلامی تن به شکست نمی‌دهند و در این زمینه محاسبات دشمن با توجه به امکانات مالی و تجهیزاتی بر این بود که با داشتن انواع سلاح‌ها می‌توانند در جنگ پیروز شوند اما جوانان ما نشان دادند که با تکیه بر باورهای دینی می‌توانند در تمام جنگ‌ها پیروز شوند.

وی با بیان اینکه ما همچنان در معرض تهاجم هستیم، تصریح کرد: جوانان با فطرت پاک خود می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مطالب دفاع مقدس همان‌گونه که بوده به جوانان گفته شود آنان بی‌تردید جذب می‌شوند و در این راستا باید گذشته و حال را برایشان مقایسه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان امروز باید با محدویت‌های جوانان در گذشته آشنا شوند و در برابر تحریم ایستادگی کنند.

 

برچسب ها: جوانان ، شیرازه ، محدودیت
نظرات بینندگان