کد خبر: ۳۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

باید از فضای مساعد فارس برای پیشرفت بهره برد

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شرایط خوبی بر فضای فارس و شیراز حاکم است و باید تلاش کنیم تا با استفاده درست از این فرصت به پیشرفت هر چه بیشتر استان کمک کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه دفتر شهردار شیراز، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، در دیدار شهردار و معاونان شهرداری شیراز با وی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در شهر اقدامات خوبی از سوی شهرداری در حال انجام است و این روند باید ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: برخی مواقع اخبار و مطالبی مطرح می‌شود که به دور از واقعیت است و با آنچه انسان مشاهده می‌کند تفاوت دارد.

این مسئول گفت: اقداماتی که در شهر شیراز در حال انجام است و گام‌هایی که برداشته می‌شود نشان می‌دهد که حرکت در شهر به سمت و سوی سرمایه‌گذاری است.

دستغیب اضافه کرد: مردم در مورد عملکرد مسئولان بهترین قضاوت‌ها را می‌کنند و مسئولان نیز باید توجه داشته باشند که آنچه مد‌نظر و خواسته عامه مردم است را عملی کند.

وی تصریح کرد: کارها و فعالیت‌های عمرانی که امروز در شهر شیراز در حال انجام بوده یک موفقیت بزرگ است و تصور انجام برخی کارها را نمی‌کردیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اصالت و جایگاه فارس در سطح کشور زبانزد بوده و حیف است که این استان در زمینه توسعه و پیشرفت از دیگر استان‌های کشور عقب بماند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در راه خدمت به مردم ممکن است برخی مطالب خلافی را القا کنند و کارشکنی‌هایی را انجام دهند که زمینه‌ساز اختلافاتی نیز شود اما ما باید به کاری که انجام می‌دهیم و راهی که می‌رویم اعتقاد داشته باشیم و به یقین در پایان کار نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

دستغیب افزود: امروز شرایط خوبی بر فضای فارس و شیراز حاکم است و باید تلاش کنیم تا با استفاده درست از این فرصت، همکاری بیشتر و پرهیز از رودررویی به پیشرفت هرچه بیشتر استان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به یقین هر چه همکاری، تعامل و همدلی بیشتر باشد دستیابی به اهداف نیز آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فضای ، مساعد ، فارس ، پیشرفت ، بهره ، شیرازه
نظرات بینندگان