کد خبر: ۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

نمایشگاه فروش پاییزه قیروکارزین گشایش یافت

نمایشگاه فروش پاییزه شهرستان قیروکارزین با هدف تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف کنندگان گشایش یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین درباره نمایشگاه‌ پاییزه که به مناسبت بازگشایی مدارس دایر شده است‌، اظهار داشت: نمایشگاه فروش پائیزه با مجوز رسمی از اداره صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی و توزیعی با همکاری فرمانداری شهرستان قیروکارزین و شهرداری شهر قیر تا 11 مهرماه دایر است.

محمدعلی لطفی با بیان اینکه این نمایشگاه به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و با 60 غرفه به عرضه کیف و کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر می‌پردازد، تصریح کرد: تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف کنندگان از عمده اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: تمام کالاها و اجناس موجود در نمایشگاه فروش پاییزه قیروکارزین با 15 تا 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

لطفی ادامه داد: تقویت جریان عرضه کالا، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و ایجاد امکان دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمتی مناسب از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در این شهرستان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کیفیت کالاهای ارائه شده و قیمت‌ها توسط کارشناسان این اداره در نمایشگاه کنترل می‌شود، افزود: در صورت صلاحدید کمیته نمایشگاه و با توجه به استقبال مردم زمان آن تمدید می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه پاییزه قیروکارزین تا 11 مهرماه در ورودی شهرک الهادی شهر قیر هر روز در دو نوبت صبح و عصر میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان