کد خبر: ۳۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

بازدید از موزه‌های استان فارس رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: به مناسبت آغاز هفته گردشگری بازدید از موزه‌های زیر‌پوشش این اداره کل در سطح استان امروز برای عموم مردم رایگان است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، فریدون فعالی اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به حضور گردشگران، مسافران و علاقمندان در مکان‌های تاریخی فرهنگی زیر‌پوشش از جمله مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، موزه پارس، ارگ کریم‌خانی و موزه گرمابه حمام وکیل و نیز معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی استان فارس با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری 40 شیفت راهنمایان گردشگری در این مکان‌ها مستقر شده‌اند تا به راهنمایی گردشگران بپردازند.

وی همچنین با گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: امروز جمعه هفتم مهر‌ماه مصادف با میلاد حضرت امام رضا (ع) شاهد استقرار راهنمایان مذهبی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) هستیم.

این مسئول در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در هفته گردشگری گفت: امروز جمعه هفتم مهر‌ماه جاری سمینار تخصصی گردشگری شیعه با همکاری انجمن علمی جهانگردی دانشگاه پیام نور مرودشت در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان