کد خبر: ۳۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

حجاج ایرانی مراسم برائت از مشرکین را شایسته به جا آورند

امام جمعه جهرم گفت: حجاج ایرانی امسال مراسم برائت از مشرکین را به نحوی مطلوب‌تر از سال‌های گذشته به جا آورند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت‌های بزرگی بوده که جامعه به آن نیاز دارد و نیروی انتظامی به عنوان متولی این امر و برای تحقق آن پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در تامین امنیت در جامعه افزود: فعالیت‌های گسترده ناجا در زمینه‌های مختلف از قبیل برخورد با ناهنجاری‌ها، مبارزه با مواد مخدر و برقراری امنیت جاده‌ها باید مورد تقدیر قرار گیرد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه نیروی انتظامی اگر با قاطعیت به دنبال اجرای قانون باشد بیشترین محبوبیت را در جامعه و نزد مردم کسب می‌کند، گفت: تقوا در این است که هر کس مطابق با قانون رفتار کند.

خطیب نماز جمعه جهرم با اشاره به آغاز عزیمت حجاج به زیارت خانه خدا گفت: جمعیت 75 هزار نفری حجاج ایرانی عازم طواف کعبه و جوار بارگاه الهی است تا دیانت و بندگی خود را نسبت به باری تعالی ابراز کند.

دژکام با اشاره به اهانت استکبار به پیامبر اعظم(ص) از حجاج ایرانی خواست تا امسال مراسم برائت از مشرکین را به نحو بهتر و مطلوب‌تری به جا آورند.

وی با اشاره به اینکه حاجیان ایرانی باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هدفشان اختلاف‌انگیزی میان امت اسلام است تا بتوانند به نحو شایسته‌تری در دنیا حکومت کنند.

عضو شورای حوزه علمیه فارس ادامه داد: حجاج با بیداری، بینش و بصیرت خود توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به روز جهانی سالمندان تصریح کرد: بهزیستی تلاش‌های بسیاری در راستای توانمندی، نگهداری و مراقبت از سالمندان به عهده دارد و در این زمینه فعالیت‌های آن قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان