کد خبر: ۳۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

حضورخدام علی ابن موسی الرضا در شهرستان کازرون

كاروان خدام آستان قدس رضوي همزمان با دهه كرامت با هدف بسط و ترويج فرهنگ رضوي در شهرستان کازرون طی دو روز حضور پیدا کردند و برنامه های خود را در این شهرستان به انجام رساندند.

به گزارش شیرازه به نقل از سخن فارس كاروان خدام آستان قدس رضوي همزمان با دهه كرامت با هدف بسط و ترويج فرهنگ رضوي در اين شهرستان حضور پیدا کردند و با استقبال مردم و مسئولین شهرستان کارزون رو به رو شدند.

حضور در گلزار شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین حضور در آسايشگاه جانبازان برای تقدیر و تشکر از پاسداران ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس یکی دیگر از برنامه هاي كاروان خدام حرم رضوي در کازرون بود .

در این میان روحانیون و سخنرانان این مراسم پیرامون فضائل و معجزات حضرت رضا(ع) و حرم رضوی سخنرانی کردند و افزودند : حضرت علي بن موسي الرضا (ع) مانند ديگر پيشوايان معصوم عليهم السلام به زيور فضايل اخلاقي و کمالات نفساني آراسته و از هر گونه زشتي و پليدي و رذايل اخلاقي منزه بود و در اين راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق ديگران بود.

در ادامه سخنرانی ها گفته شد : پيشوايان معصوم عليهم السلام با توجه به مقام امامت و عصمتي که داشتند از ارتباط ويژه اي با خداي متعال و جهان غيب برخوردار بودند و مانند پيامبران الهي معجزات و کراماتي داشتند که در مواقع لازم نمونه هايي از آنها را بروز مي دادند تا دليلي آشکار بر حقانيتشان باشد و موجب پرورش و اطمينان خاطر پيروانشان گردد.

حضور خدام علی ابن موسی الرضا در شهرستان کازرون پس از دو روز به طول انجامید و با استقبال مردم و مسئولین از این شهرستان خارج شدند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان