کد خبر: ۳۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱

برگزاري نشست بصيرتي در شهرستان خرامه

نشست بصيرتي مردمي شهرستان خرامه در سالن اجتماعات فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه ،این نشست با حضور بسیجیان ، اقشار مردم و مسولین محترم ادارات و نهاد های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزاد شد .

در ابتدای جلسه غلامعلی احمدی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خرامه ، پس از خوش آمد گویی ، هدف از برگزاری این نشست را بصیرت‌افزایی و روشن‌گری عقیدتی و سیاسی بسیجیان شهرستان خرامه عنوان کرد و افزود: در راستای مقابله با مسایل ضد فرهنگی و دینی و اهمیت بیشتر به مسایل اعتقادی این نشست برگزار می‌شود.

در این نشست که از سخنران کشوری حجت الاسلام سعادت دعوت شده بود ، در سخنان خود اینچنین اظهار داشتند:

بصیرت به اندازه ای مهم است که رهبر عزیز و فرزانه انقلاب در بیاناتشان بیش از 3000 مرتبه این کلمه را تکرار کردند .

 وی راجع به ضرورت بصیرت و بینائی برای مسلمانان به نقل از رسول گرامی اسلام (ص ) گفت: " کور آن نیست که چشم نابینا داشته باشد بلکه کورحقیقی کسی است که دیده بصیرت نداشته باشد . "

سعادت  با يادآوري نمونه تاريخي از فتنه جنگ صفين در دوران حضرت علي عليه السلام و بر سر نيزه کردن قرآن براي فريب افکار عمومي و فشار به آن حضرت، افزودند: اميرالمومنين علي عليه السلام در آن دوران فتنه به ياران خود نهيب مي زدند که اين راه حق و صادقانه اي را که در پيش گرفته ايد، رها نکنيد و مبادا سخنان فتنه گران در دلهاي شما سستي بوجود آورد.

ایشان در ادامه یادآور شدند که انسان در چهار مورد بایستی بصیرت داشته باشد :

1- آنچه شنیده باور نکند

2- آنچه دید بدون فکر باور نکند مانند جنگ صفین

3- انتخاب راه صحیح

ایشان در پایان بیان کردند : ما در زمان قاجار تا پهلوی به دلیل بی بصیرتیشان حدود 3.613.000 کیلومتر از خاک کشورمان را از دست دادیم . اما در هشت سال دفاع مقدس با هوشیاری و بصیرت کافی حتی یک وجب از خاک کشور را که از دست ندادیم هیچ بلکه به عزت و افتخارات خود نیز اضافه کردیم./224224

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان