کد خبر: ۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر توسط دانشجویان دانشگاه آزاد لامرد

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد لامرد، با تجمع در مسجد دانشگاه، ساخت فیلم موهن آمریکایی و اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، دانشجویان به همراه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد لامرد عصر امروز با تجمع در مسجد امام حسین (ع) این دانشگاه ساخت فیلم موهن و توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

در این تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد لامرد با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، خشم و انزجار خود را از ساخت این فیلم موهن و توهین نشریه فرانسوی نشان دادند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی طی سخنانی در میان دانشجویان اظهار داشت: هر اندازه که از قرن 21 عبور کنیم آموزهای دینی و شخصیت بزرگ و ارزشمند پیامبر گرامی اسلام (ص) در تمام دنیا خود را بیشتر نشان می‌دهد.

غفار زارع افزود: ساخت این فیلم موهن نه تنها نتوانسته موجب دوری و کمرنگ جلوه دادن دین مبین اسلام در میان مسلمانان شود بلکه خشم و نفرت تمام مسلمانان از جهان غرب را به همراه داشته است.

استاد دانشگاه آزاد واحد لامرد با بیان اینکه غربی‌ها با ساخت این فیلم موهن در انتظار نتیجه تخریب دو چندان دین مبین اسلام بودند، گفت: امروز تمام تخریب‌های انجام شده علیه دین اسلام و پیامبر اعظم (ص) سبب عزت و افتخار روزافزون این دین بزرگ شده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک ترویج دین مبین اسلام تمام غرب را فرامی‌گیرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان