کد خبر: ۳۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

راه‌اندازی جمعه بازار بزرگ شیراز

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: از امروز جمعه بازار بزرگ شیراز در ابتدای جاده منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می‌شود تا همشهریان بتوانند در فضایی مناسب اجناس دست دوم خود را خرید و فروش کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس رمضان امینی امروز در شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز در شش ماهه نخست سال جاری تمام معابر اصلی شهر را از دیوارنویسی‌ها پاکسازی کرده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز ابراز داشت: در راستای حذف پدیده دیوارنویسی که معابر شهر را زشت کرده در شش ماه نخست سال جاری بیش از 226 هزار مترمربع از دیوارهای شهر پاکسازی شد.

وی گفت: رنگ‌آمیزی، نقاشی دیواری و پاکسازی دیوارها از جمله اقداماتی بود که در راستای زیباسازی معابر شهری با اعتباری بالغ بر 640 میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت. 

امینی تصریح کرد: در سطح شهر فضاهای مختلفی تعریف شده تا شهروندان بتوانند از این فضاها برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنند و آسیبی به منظر عمومی شهر وارد نشود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با پدیده دیوارنویسی در سطح شهر شیراز اضافه کرد: تاکنون بیش از 40 خط تلفن متعلق به متخلفان قطع شده و بیش از 140 خط دیگر نیز در حال طی‌کردن مراحل قانونی برای قطعی خط هستند.

امینی خاطرنشان کرد: با متخلفان در صورت عدم همکاری پس از طی‌کردن مراحل تذکر، اخطار و ارشاد، برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات توسط اجاره دهنده‌های آپارتمان‌های مبله صورت گرفته است اضافه کرد: باید با فرهنگ‌سازی گسترده فضایی در سطح شهر ایجاد شود که تمام شهروندان نسبت به زیبایی شهر احساس مسئولیت کنند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز در ادامه با اشاره به نارضایتی فراوان شهروندان از وجود بازارهای کاذب که فضای عمومی شهر را در تاثیر خود قرار داده بودند، گفت: تا کمتر از دو ماه آینده بازار مکانیزه خرید و فروش خودرو در کنار میدان بزرگ تره‌بار به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد ارائه خدمات منظم به شهروندان باشیم.‌

امینی تصریح کرد: از امروز نیز جمعه بازار بزرگ شیراز در ابتدای جاده منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می‌شود تا همشهریان بتوانند در فضایی مناسب اجناس دست دوم خود را خرید و فروش کنند.

وی همچنین از ساماندهی بازارهای پرنده‌فروشان در شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان