کد خبر: ۳۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

بی توجهی مسئولین به معضلات و مشکلات اهالی بلوار نصر+ اسناد

اهالی بلوار نصر چندین سال از تصادفات این منطقه بعلت نبود پل هوایی یا سرعت گیر مناسب رنج می برند و بی توجهی و عدم مدیریت مسئولین امر موجب داغ دار کردن تعدادی خانوار شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از موج ما، در بلوار نصر ابتدای ریاستی اول و کوی نیروی دریایی مردم این منطقه طبق مستندات زیر ادعا کردند که به دلیل وجود دو مدرسه در این منطقه و رفت وآمد های زیاد وافزایش تصادفات ، حدود دو سال پیش اقداماتی را جهت نصب پل هوایی یا سرعت گیر مناسب   انجام داده اند . بنا به گفته اهالی این منطقه پس از یک سال پیگیری در سال 90 سازمان ترافیک سرعت گیرهایی در دو سویی خیابان ایجاد نمودند اما به دلیل کوچکی سرعت گیر ها نه تنها باعث کاهش سرعت وسایل نقلیه نشده است بلکه در دوره زمانی کوتاهی با عبور کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین له شده و اثر گذاری آن هم بسیار کم شده است.

در ضمن خط کشی های موجود همان طور که درتصاویر مشخص است ،پاک شده اند یا بسیار کم رنگ می باشند و مناسب برای دید رانندگان نمی باشد.

چندی پیش هم باز اهالی این منطقه اعتراضاتی را در این زمینه عنوان کرده اند اما مسئولین امر جواب دهی لازم را نداشته اند .امید است با اطلاع رسانی پایگاه خبری تحلیلی موج ما مسئولین خدمت گزار این سازمان اقدامات لازم را برای رفاه هر بیشتر اهالی این منطقه انجام دهند.

موج ما /بلوار نصر

 

موج ما /بلوار نصرانتهای خبر/ص

نظرات بینندگان