کد خبر: ۳۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

ادارات سهمیه اشتغال خود را محقق کنند

فرماندار شهرستان شیراز گفت: لازم است که ادارات شهرستان شیراز برای تحقق سهمیه اشتغال خود فعالیت‌های جدی‌تری انجام دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: برای جرم‌زدایی باید زمینه‌های وقوع جرم از بین برود و یکی از مهم‌ترین این زمینه‌ها بیکاری است.

وی افزود: ادارات شهرستان موظف هستند تکالیف خود در زمینه اشتغال را انجام داده و گزارش دهند چراکه در گزارش‌های قبلی برخی ادارات هیچ عملکردی در اشتغال‌زایی نداشتند.

زرین‌کلاه ادامه داد: تدوین چشم‌انداز شهرستان به مثابه ترسیم افق حرکت و سند آمایش امکانات و ظرفیت‌هاست و دستگاه‌ها باید موارد و مطالعات خود در این زمینه را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: در صورتی که مواردی از نقائص و موارد مورد مطالبه دستگاه‌ها نیاز به اصلاحات در سطح کلان داشته باشد با چهار نماینده این استان در میان گذاشته و در راستای اصلاح آن تلاش می‌کنیم.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تدوین طرح پیشگیری از حوادث غیر مترقبه در شهرستان شیراز تاکید کرد.

وی گفت: باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و طرحی را آماده داشته باشیم تا در صورتی که حادثه و بلای طبیعی رخ داد هر دستگاهی به طور خودکار وظایف خود را انجام دهد.

تاکید بر نیاز به زمین برای ساخت اردوگاه جدید معتادان، توصیه به آموزش و پرورش در ارائه آموزش در مورد اعتیاد و لزوم سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس دیگر مواردی بود که زرین‌کلاه در این نشست به آن پرداخت.

وی همچنین با یادآوری تعهد هوشمند کردن یک مدرسه توسط هر اداره اظهار داشت: لازم است ادارات گزارشات خود را در مورد هوشمندسازی مدارس ارائه کنند.

 

نظرات بینندگان