کد خبر: ۳۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

دستغیب:پهپاد ایوب توان امنیتی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به پرواز پهپاد بر فراز سرزمین‌های اشغالی و هدایت پذیری آن توسط حزب الله لبنان،گفت: رژیم صهیونیستی علی‌رغم به کارگیری تمام امکانات برای حفظ گنبد آهنین خود شکستی دیگر از بعد امنیتی را متحمل شده و لذا پهپاد ایوب توانست توان امنیتی این رژیم جعلی را زیر سوال ببرد.

به گزارش شیرازه به نقل از خانه ملت،  سید احمدرضا دستغیب با اشاره به پرواز پهپاد بر فراز سرزمین‌های اشغالی و هدایت پذیری آن توسط حزب الله لبنان،گفت: رژیم صهیونیستی علی‌رغم به کارگیری تمام امکانات برای حفظ گنبد آهنین خود شکستی دیگر از بعد امنیتی را متحمل شده و لذا پهپاد ایوب توانست توان امنیتی این رژیم جعلی را زیر سوال ببرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حفظ گنبد آهنین رژیم اشغال گر قدس،آمریکا و هم‌پیمانانش تلاش فراوانی داشته اند،تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در چندین سال گذشته همواره با کمک استکبار جهانی وبا به کارگیری تمامی امکانات غربی سعی در ایجاد رعب و وحشت میان کشورهای منطقه را داشته تا از این طریق موقعیت خود را تثبیت کرده و ابزاری برای تحقق اهداف غرب در خاورمیانه باشد.

وی ادامه داد: پرواز پهپاد بر فراز سرزمین‌های اشغالی پاسخی به برگزاری مانورهای سیاسی و بزرگ نمایی‌هایی بود که رژیم اشغال‌گر قدس برای تثبیت جایگاه خود درمنطقه به آن متوسل شده است.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه در سال‌های گذشته اتفاقاتی رخ داده که منجر به تضعیف نقش رژیم صهیونیستی در منطقه شده است،ادامه داد: جنگ ۳۳روزه مقاومت ضد این رژیم جعلی را نشان داد، رژیمی که ادعای تشکیل گنبد آهنین بر فراز قلمرو اشغالی خود را دارد حتی توانایی مقابله با گروه سیاسی فعال در کشوری را نداشته و با شکست تحقیر آمیز مجبور به ترک مخاصمه  می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تهدیدات امنیتی  بی شمار رژیم صهیونیستی در قبال جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان با هدایت پهپاد توسط حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی مهر باطلی بر عملیات روانی و سیاسی این رژیم جعلی خورد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرواز پهپاد بر فراز سرزمین‌های اشغالی دو پیام عمده داشته، است: خاطر نشان کرد: اولین پیام برای کشورهای منطقه بوده که تهدیدات امنیتی رژیم صهیونیستی پوشالی و تو خالی بوده ودیگر از این تهدیدات مرعوب نشوند و دومین پیام برای رژیم اشغال‌گر قدس بوده که تبعات ماجراجویی های احتمالی برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.

نظرات بینندگان