کد خبر: ۳۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

22 معلم روشندل در آموزش و پرورش فارس فعالیت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت روز جهانی عصای سفید در بازدید از مدرسه نابینایان شوریده شیرازی از فعالیت 22 معلم روشندل در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، محمد حسین روزیطلب بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان و دانش‌آموزان آموزشگاه نابینایان شوریده شیرازی اظهار داشت: تلاش برای ارتباط مناسب و برنامه‌ریزی در آینده دو رکن اساسی موفقیت دانش‌آموزان روشندل است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که بهره‌مندی از علم را برای همگان میسر می‌شمرد، تصریح کرد: منظور این است که استعداد دریافت علم در تمام انسان‌ها وجود دارد و هر انسانی با توجه به تلاش و کوششی که می‌کند می‌تواند از علم بهره ببرد.

روزیطلب با اشاره به تلاش این دانش‌آموزان در استفاده از سایر حس‌هایی که دارند، اضافه کرد: اگر عضوی از بدن خوب کار نکند و یا دچار نقصان شود انسان سعی می‌کند با استفاده مضاعف و تمرکز بر روی سایر اعضا جبران این کمبود را داشته باشد و به همین لحاظ دانش‌آموزان روشندل از حس‌های لامسه و شنوایی خود بهره بسیاری می‌برند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تحصیل 420 دانش‌آموز روشندل در فارس در تمام دوره‌های تحصیلی گفت: 260 نفر از این دانش‌آموزان در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند که یک معلم علاوه بر سایر معلمان به صورت ویژه فعالیت‌های آموزشی آنها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان