کد خبر: ۳۶۷۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

اتوپیای بسیاری از مسئولین «لندن+اذان» است

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه شیراز گفت: متاسفانه اوتوپیای بسیاری از همین حضرات \" لندن+اذان\" است؛ حال آنکه این اندیشه های سطحی مدتهاست که منسوخ شده است.

به گزارش شیرازه سید حامد ترابی ، مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز عصر دیروز ، از مراحل پایانی تهیه و تدوین ویژه نامه " چرا با مجتمع های تجاری مخالفیم ؟ " خبر داد.  وی که در جمع فعالان دانشجویی دانشگاههای شیراز سخن می گفت ، با اشاره به گسترش بی رویه مجتمع های تجاری در شیراز و پیامدهای اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی این مجتمع ها ، از مراحل پایانی تدوین این ویژه نامه در کمیته مطالعات اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد.

ترابی افزود : آنچه که بسیار نگران کننده است ، اصرار برخی مسئولان بر ادامه ساخت این مجتمع ها و افتخار آنان به پروژه  دبی سازی شیراز است. مدافعان روند کنونی همه ی تلاش خود را به کار بسته اند تا با تبلیغات سنگین، مخالفان مجتمع های تجاری را مخالفان پیشرفت و توسعه  شهرمعرفی نمایند در صورتی که این برداشت سطحی ، زاییده معلومات اندک آنان در باب توسعه و ملزومات آن است.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه مدلی که اکنون در شیراز اجرا میشود سالهاست که حتی در غرب هم کنار گذاشته شده افزود: متاسفانه اوتوپیای بسیاری از همین حضرات " لندن+اذان" است؛ حال آنکه این اندیشه های سطحی مدتهاست که منسوخ شده است.

مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز یادآور شد: در این ویژه نامه سعی شده با سوالاتی جدی از طرفداران خط سرمایه سالاری، ذهن مخاطب را با عمق فاجعه ای که در حال اتفاق است بیشتر آشنا کنیم تا معلوم شود که برخی ها چه برداشت های سطحی و نازلی از مفهوم توسعه دارند.

ترابی افزود: قشر دانشجوی انقلابی نمی تواند در برابر به فراموشی سپرده شدن آرمانهای انقلاب اسلامی ساکت بنشیند . ما معتقدیم میدان دادن به سرمایه برداران زالو صفت خیلی سریع جامعه را ازاهداف و آرمان های اصلی خود باز می دارد.

وی که سخنانش با تائید مکرر حضار همراه می شد در پایان، با اشاره به هزینه زا بودن این مجتمع ها بر اقتصاد و فرهنگ جامعه اعلام کرد: آنانی که از این سرمایه برداران حمایت می کنند باید هزینه ی اقدامات خود را پرداخت کنند و ما این هزینه را از آنان میگیریم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ح
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱
0
سرمايه بردار؟؟؟

حتي مطرح کنندگان اين اصطلاح هم به اشتباهشون اعتراف کرزند و شما هنوز بر روند اشتباهتون اصرار داريد؟!



اخبار شیراز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱
0
سانسور نظرات نشون از طرز تفکر شما داره و ترس از به نمایش گذاشتن نظرات دیگران، یکم از ما یاد بگیرید تو پیجمون چه موافق چه مخالف میان در کنار هم در نهایت صلح و دوستی نظراتشون رو میگذارن و نظر کسی هم سانسور نمیشه