کد خبر: ۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱

کاهش فروش نفت توفیق اجباری است

استاندار فارس با بیان اینکه کاهش فروش نفت توفیق اجباری است، گفت: همواره اعتقاد داشته‌ام که کشور زمانی روی پای خود می‌ایستد که یکی از روسای جمهور درب چاه‌های نفت را ببندد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حسین صادق عابدین چهارشنبه‌شب در مراسم واگذاری مالکیت هتل همای شیراز به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در صورتی که فروش نفت را متوقف می‌کردیم آنگاه فرصت‌ها و زمینه‌های مختلف کشور یکی بعد از دیگری فعال می‌شدند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی کاهش اتکا به نفت به دست دشمن اتفاق افتاده و فرصت طلایی برای کشور به وجود آمده است که ذخائر نفت و گاز به منابع دیگر تبدیل و یا ذخیره شود.

صادق عابدین بیان کرد: حضور سالانه 10 میلیون گردشگر در استان فارس فرصت غنیمتی برای بهره‌گیری از صنعتی است که در برخی کشورها مانند اردن مهم‌ترین منبع درآمدی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری درآمد پایداری دارد و به دلیل اینکه گردشگران خارجی بیشتر در سنین کهنسالی قرار دارند مضیقه‌ای برای پذیرش آنها نداریم.

به گفته استاندار، ویژگی‌های فرهنگی، دینی و تاریخی ایران جذابیت خوبی برای کسانی است که از آن در کشور خود محروم هستند.

نماینده دولت در استان فارس اضافه کرد: مشهد در بحث گردشگر مذهبی توفیق خوبی داشته و باید در فارس نیز زیرساخت‌های گردشگری هر چه سریع‌تر تقویت شود.

اسحاق رائیجی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس نیز در این مراسم گفت: هتل‌های هما از برجسته‌ترین هتل‌های کشور است که امیدواریم با این واگذاری خدمات به جامعه گردشگری ارتقا یابد.

مدیر گروه هتل‌های هما در مراسم واگذاری این هتل بیان کرد: گروه هتل‌های هما با استعداد پنج هتل پنج ستاره و ظرفیت 750 اتاق از برندهای معتبر داخل و خارج از کشور در زمینه هتل‌داری است.

محمدحسین برزین ادامه داد: این گروه با درآمد 40 میلیارد تومان در سال که 25 درصد آن سود خالص است بر تارک صنعت هتلداری کشور می‌درخشد و امید داریم که با این واگذاری خدمات و تجارب چند ساله گروه هتل‌های هما به گونه بهتری در خدمت کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان