کد خبر: ۳۷۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

سرابی به نام دانشگاه صنعتی و دولتی در آباده

سازمان سنجش اعلام کرده قرار نیست در ترم بهمن ماه دانشگاه دولتی شهرستان آباده در رشته کامپیوتر، مواد و … دانشجو پذیرش کند

به گزارش شیرازه به نقل ازآباده نما، چندی پیش برخی از مسئولین شهرستان از پذیرش دانشجو در دانشگاه دولتی و صنعتی آباده سخن گفته بودند اما وقتی امروز از سازمان سنجش قضیه را جویا شدیم، متوجه شدیم که قرار نیست در ترم بهمن ماه دانشگاه دولتی شهرستان آباده در رشته کامپیوتر، مواد و … دانشجو پذیرش کند.

لیستی که در زیر قرار داده شده است مربوط به دانشگاه های مورد پذیرش در ترم بهمن ماه ۹۱ است که از سوی سازمان سنجش کشور اعلام شده است که در آن نام شهر آباده به چشم نمی خورد .

این طور که مشخص است دانشکده پرستاری آباده نیز با مشکلات متعددی روبه رو است. امیدواریم مسئولین همت کنند و در کنار تمام وعده و وعیدهای خود حداقل این دانشکده را برای آباده حفظ کنند.

شهرستان آباده با دارا بودن پنج شهر و جمعیتی بالغ ‌بر ۱۰۰هزار نفر در بخش آموزش شامل پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام‌نور، آزاد اسلامی، جامع علمی و کاربردی، آموزشکده فنی و حرفه‌ای، مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی و سه حوزه علمیه است که حدود ۱۰ هزار دانشجو دارد.

به همین لحاظ در استان فارس یکی از شهرستان‌های برتر در زمینه آموزش عالی آباده است که شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش می‌دهد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آباده ای
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۱
1
تا کی می خوان حق ما آباده ای ها رو بخورن خدا میدونه.