کد خبر: ۳۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

جایی که مسئولین سکوت کرده بودند

فراموش نکنیم اینجا دارالمؤمنین است و باید دارالمؤمنین باقی بماند .

به گزارش شیرازه به نقل از جهرم تبصیر امروز جلسه ی معارفه ی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور جهرم بود،آن هم در سالن علامه امینی .

همه ی مسئولین دانشگاه بودند ،‌ از حراست گرفته تا اجرا کننده ی این مراسم یعنی امور فرهنگی که به تازگی به اداره ی فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است .

در این مراسم که سعی شده بود در نهایت تنوع و شادی برگزار شود از یکی از مجریان نسبتا مطرح کشور دعوت شده بود . ولی باید گفت متاسفانه شاید مسئولان برگزاری هم انتظار نداشتند برنامه این گونه برگزار شود. برنامه ای به نظر می رسید در شان یک دانشگاه که محل علم است آن هم در شهری که به دارالمؤمنین ملقب است با آن دانشجوهای انقلابی و ولایی نبود. 

از پخش آهنگ های خیلی شاد گرفته تا به سخره گرفتن فرهنگ ایرانیان و خیلی مسائل دیگر که البته شاید به زعم خیلی ها در چنین مراسم دانشجویی و جایی که جوانان حضور دارند برخی مسائل عادی باشد و هیچ اشکالی نداشته باشد .

اما فراموش نکنیم اینجا دارالمؤمنین است و باید دارالمؤمنین باقی بماند .الگو برداری از اتفاقاتی که در سطح دانشگاه های شهرهای دیگر رخ می دهد و سعی در شبیه سازی آنها در اینجا کار چندان جالبی نیست . آیا نمی شد برنامه را به گونه ای دیگر برگزار کرد ؟

شاید تنها نکته ی مثبت این برنامه پرداختن دانشجویان به معرفی رشته ی دانشگاهی خود به دانشجویان جدیدالورود بود که در لابی سالن انجام شد. که خوب البته همه چیز تحت الشعاع برنامه ی داخل سالن بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر/ص

برچسب ها: مسئولین ، سکوت ، شیرازه
نظرات بینندگان