کد خبر: ۳۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی رحلت آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در پیام آیت‌الله اسدالله ایمانی و حسین صادق عابدین آمده است: ارتحال عالم ربانی و مجاهد و فقیه برجسته اهل بیت (ع)، آیت‌الله ملک حسینی قدس سره را به وجود مطهر صاحب شریعت مقدسه حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و مقام منیع ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی و علمای اعلام و امت شهیدپرور و ولایت‌مدار فارس و کهکیلویه و بویر احمد و بیت مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوییم.

در این پیام اضافه شده است: فقدان عالمی سترگ که نقش بنیادین در تحکیم و ترویج مبانی دین مقدس اسلام و مذهب حقه جعفری در طول حیات با برکت خویش داشت و با پرورش و تربیت عالمان بزرگوار در فارس و کهکیلویه و بویراحمد حق عظیمی را بر جامعه معزز روحانیت در دو استان به جای نهاد را تسلیت می‌گوییم.

در پیام مشترک امام جمعه شیراز و استاندار فارس از آیت الله ملک حسینی به عنوان بزرگ مردی که از برجستگان تلامذه حضرت امام راحل بوده و سهم بسزایی در تشدید نهضت جاودان حضرت روح‌الله قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشت، یاد شده و آمده است: مردم متدین و شریعت‌مدار هر دو استان، خاطره و یاد مجاهدت‌های آن عالم ربانی در راستای تحکیم وحدت بین آحاد جامعه و تقویت ارتباط امت با مقام ولایت مطلقه فقیه در سال‌های اخیر را از خاطر نمی‌برند و این سیره و سنت حسنه را دنبال می کنند.

در پایان این پیام از خداوند متعال، تعجیل در فرج مولایمان حضرت صاحب‌الامر (عج) و طول عمر و عزت مقام معظم رهبری و توفیق دوام عمر مراجع بزرگوار اسلام و علو درجات مسئلت شده است.

 

نظرات بینندگان