کد خبر: ۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

بیداری اسلامی نشان از شکست استکبار است

امام جمعه جهرم گفت: بیداری اسلامی مردم جهان علامت شکست استکبار است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: ما اگر بخواهیم با مستکبران ستیز کنیم باید از کسی اطاعت کنیم که خدا دستور تبعیت از او را داده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب مبنی بر ترس استکبار از حرکت انقلابی و بیداری اسلامی مسلمانان جهان، افزود: بیداری اسلامی مردم جهان علامت شکست استکبار است.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه بنیانگذار این حرکت انقلابی در کشورهای مسلمان ایرانی‌ها هستند، گفت: باید این الگوپذیری جهانی نشات‌گرفته از ایران اسلامی را قدر دانسته و روحیه مبارزه علیه استکبار و زورگویان حاکم بر دنیا را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبری انقلاب در مورد انتخابات آینده ریاست جمهوری، ابراز داشت: رهبری فرمودند که از اکنون تا زمان انتخابات سال آینده هر کس در کشور اختلاف‌انگیزی کند به اسلام و کشور خیانت کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: دشمن درصدد است که فضای انتخابات سال آینده را با فتنه خود به آشوب کشیده و با این کار مافات گذشته را جبران کند.

دژکام تصریح کرد: ملت سلحشور ایران اسلامی برای حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب تا آخرین قطره خون خود محکم و استوار ایستاده است.

عضو شورای حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی جهرم به مناسبت این روز میزبان مسئولان کشوری و استانی در همایش و نمایشگاه توانمندی‌های این شهرستان است.

وی با بیان اینکه جهرم به تنهایی به اندازه یک استان بزرگ تولید دارد، بیان کرد: تولید سالانه 30 هزار تن خرما گویای توانمندی این شهرستان در امر کشاورزی است.

امام جمعه جهرم در پایان عید سعید غدیر خم و یوم الله 13 آبان را تبریک گفت.

 

نظرات بینندگان