کد خبر: ۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

قهرمانی تیم طلاب فارس درپنجمين دوره جشنواره ورزشي کشور

در اين دوره از مسابقات كه به مدت 4 روز در مجتمع فرهنگي- ورزشي الغدير بسيج تهران برگزار شد تيم فارس به عنوان قهرماني دست يافت.

به گزارش شیرازه به نقل از سخن فارس پنجمين دوره جشنواره فرهنگي – ورزشي طلاب و روحانيون كشور با حضور 660 ورزشكار در قالب 32 تيم از استانهاي سراسر كشور در شته  های آمادگي جسماني دو ميداني، پينگ پنگ ،‌ شنا ، كوهنوردي و تيراندازي برگزار شد .

 

 

مسوول  سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه فجر فارس با تبريك قهرماني تيم فارس در اين رقابتها به مردم ولايتمدار فارس و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و بسيجيان فارس گفت : اين قهرماني حاصل تلاش و فعاليت مستمر ورزشكاران بسيجي طلبه و روحاني استان فارس در عرصه ورزش است.

حجه الاسلام و المسلمين سيد قاسم كاظمي نسب با بيان اينكه پرداختن به ورزش بعنوان يكي از سفارشات مهم و اساسي دين اسلام و ائمه معصومين (ع) ، در سرلوحه فعاليت هاو  برنامه هاي سازمان بسيج طلاب  و روحانيون فارس قرار دارد گفت : برگزاري اين جشنواره با هدف ورود طلاب و روحانيون جوان بسيجي در عرصه ورزش و اثرگذاري معنوي بر بدنه ورزش كشور انجام شد.

وي افزود: اين دوره از مسابقات نخستين مسابقات مشترك فرهنگي- ورزشي حوزه هاي علميه و طلاب روحانيون بسيجي كشور محسوب مي شد كه با هدف ترويج ورزش در حوزه هاي علميه و تزريق روحيه نشاط در بين روحانيون برگزار شد.

حجه الاسلام و المسلمين كاظمي نسب در ادامه از حمايتهاي سردار غيب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس و نيز حجه الاسلام و المسلمين حاجي زاده نماينده ولي فقيه در سپاه فجر فارس در اعزام اين تيم قدرداني كرد.

در تيم طلاب روحانيون بسيجي فارس ظاهر طاهري در رشته دو استقامت، حسين نوروزي در رشته كوهنوردي به عنوان قهرماني و نيز احمد پاكيزه خو در رشته دو سرعت، محمد حسين الهياري در رشته تيراندازي به عنوان سوم و همچنين بيژن ريحاني نيز در رشته كوهنوردي به عنوان نائب قهرماني دست يافتند.

اسماعيل رستمي مربي تيم و حامد قرباني سرپرستي تيم فارس در اين دوره از رقابتها را بر عهده داشتند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان