کد خبر: ۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

شهرداران فارس از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازدید میکنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: تعدادی از شهرداران این استان از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازدید می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی‌حسین رعیتی‌فرد اظهار داشت: حدود 30 نفر از شهرداران استان فارس در سفری سه روزه به آذربایجان‌شرقی از مناطق زلزله‌زده بازدید کرده و از نزدیک با خانواده‌های زلزله‌زدگان دیدار می‌کنند.

وی افزود: در این سفر علاوه بر همدردی با هم‌وطنان زلزله‌زده، شهرداران به بررسی نقش شهرداری‌ها و مدیریت بحران در هنگام بروز حوادث طبیعی به ویژه زلزله می‌پردازند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر نقش شهرداری‌ها در راستای خدمات شهری و نظارت بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی گفت: یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرها، کارآیی بالای مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: مدیران شهری باید به طور مداوم روش‌های مدیریت و فناوری‌های موجود را به ویژه در زمینه ایمن‌سازی تأسیسات و ساختمان‌های شهر بهبود بخشند.

رعیتی‌فرد ابراز داشت: شهرداران این استان در این سفر همچنین به بازدید از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در تبریز می‌پردازند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در پایان اضافه کرد: بازدید شهرداران استان فارس با هماهنگی استانداری و دفتر امور شهری آذربایجان‌شرقی انجام گرفته است.

نظرات بینندگان