کد خبر: ۳۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

اصلاح فرهنگ عمومی از الزامات تولید ملی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس اصلاح دیدگاه و فرهنگ عمومی را الزامات تولید ملی دانست و تصریح کرد: ثبات و امنیت شغلی و مسئولیت دولت در مصرف کالای داخلی نیز از الزمات تولید ملی به شمار می‌آید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در «همایش فرهنگ عمومی، حمایت از کار و تولید ملی» که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهرستان در حال برگزاری است اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تحول و دگرگونی فکری در روابط و شکل و ساختار حکومت‌ها در جهان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب از سنخ آنچه که در قرن‌های اخیر انجام گرفته، نبوده و جنس دیگری داشت، افزود: حرکت انقلاب اسلامی ایران از سنخ حرکت انبیا و پیامبران الهی بود و این ویژگی در آن متبلور است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به ویژگی‌های حرکت انبیا و پیامبران الهی گفت: وحیانی بودن و متکی بر مردم و داده‌های درونی از ویژگی‌های حرکت انبیا بود که انقلاب اسلامی ایران نیز با در بر داشتن آنها تحولی را در دنیای معاصر ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری در طول تاریخ از امکانات مادی قدرتمندان جهان بهره‌گیری نکرده است، ابراز داشت: پیامبران آمدند تا وضع حاکم بر جهان را دگرگون کرده و آن را بر اساس اتکا به مردم انجام دادند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه قدرتمندان جهان با روی کار آمدن حکومت جمهوری اسلامی در ایران حیرت زده شده بودند، بیان داشت: آنها به این باور رسیده بودند که حرکت‌های انقلاب اسلامی برای احیای ارزش‌های الهی و معنوی به وجود آمده و این امر برای قدرت‌های جهان نگران کننده بود.

وی با بیان اینکه آخرین تیر دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی گرفتار کردن مردم در مسائل اقتصادی و تحریم هوشمند بود، خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب با بینش الهی و بصیرت خود موضع‌گیری‌های دشمنان را شناسایی کرده و دهه چهارم انقلاب را به نام دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کردند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر جامعه به تولید نرسد نمی‌تواند ابعاد مختلف اقتصادی را ایفا کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تبیین مولفه‌های تولید، حمایت از کار و سرمایه ملی را مورد تاکید و توجه قرار دادند.

وی اصلاح دیدگاه و فرهنگ عمومی را از الزامات تولید ملی دانست و تصریح کرد: ثبات و امنیت شغلی، مصرف و مسئولیت دولت در مصرف کالای داخلی نیز از الزمات تولید ملی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان