کد خبر: ۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

تولید ملی پاسخگوی نیازهای جامعه باشد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تولید ملی پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمدرضا رضایی امروز در حاشیه همایش فرهنگ عمومی، حمایت از کار و تولید ملی این شهرستان در جهرم اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت لازم است که تمام بخش‌ها برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: با استفاده از روحیه جهادی جوانان در حوزه اقتصاد و تولید بیش از پیش می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمینه‌های مختلف مسیر توسعه کشور را پیش برد، ابراز داشت: تولید ملی باید پاسخگوی نیازهای جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه برخی از نیازهای مورد نیاز مردم از خارج از کشور تامین می‌شود، بیان داشت: بسیاری از تولیدات داخلی می‌تواند نیازهای مردم را بر طرف کند.

رضایی با اشاره به لزوم تکریم کارگران و نیروهای انسانی بومی گفت: باید با جایگزین کردن کالاهای وارداتی با اولویت تولیداتی با قیمت کمتر و کیفیت بهتر به اقتصاد موجود کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه عرصه تولید ملی باید به سمت توانمندسازی آحاد جامعه قدم بر دارد، بیان کرد: باید تولید به عنوان یک ارزش ملی قلمداد شود تا تولیدکننده مسیر کار را بیش از پیش درک کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام افراد باید برای پیشرفت کشور کمک کنند، خاطرنشان کرد: باید به منظور حمایت از بخش تولید نرخ سود بانک‌ها به یک قیمت واحد برسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان