کد خبر: ۳۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

اجرای 30 میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه 9 شیراز

شهردار منطقه 9 شیراز گفت: بیش از 30 میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه 9 شهر شیراز در حال اجراست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، بهنام احمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در منطقه 9 شهر شیراز بیش از 30 میلیارد تومان پروژه عمرانی به همراه هزینه‌های تملک در حال اجراست.

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های در حال اجرای شهرداری منطقه 9 ابراز داشت: احداث 35 متری شهدای احمدآباد، 35 متری حدفاصل شهری فرهنگیان تا انبار گاز، 35متری شهرک رضوان تا اراضی همایون، پروژه احداث بلوار پرتو، ادامه عملیات احداث 35متری شمال استادیوم، احداث فاز یک پارک دوست، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، دیوارگذاری مسیر چنارراهدار، دیوارگذاری رودخانه چنارراهدار، روکش آسفالت جدید و ... از مهمترین طرح‌های در حال اجرای شهرداری منطقه 9 هستند.

شهردار منطقه 9 شیراز گفت: تا پایان سال جاری تعداد بسیاری از این طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  در ادامه با بیان اینکه 52 درصد از ساختمان‌های منطقه 9 شیراز نماسازی نشده‌اند بیان کرد: اقدامات لازم به منظور انجام هر چه سریع‌تر نماسازی ساختمان‌ها توسط مالک انجام شده و به زودی این مهم نیز محقق می‌شود.

احمدزاده در ادامه از انتقال پایانه مسافربری امیرکبیر تا پایان سال جاری خبر داد و ابراز داشت: پایانه مسافربری امیرکبیر تا پایان سال جاری به ابتدای بلوار امیرکبیر پس از پلیس راه شیراز – بوشهر انتقال می‌یابد.

وی در پایان تصریح کرد: منطقه 9 شهرداری شیراز با قابلیت‌های فراوان عمرانی، طرح جامع توسعه جنوب منطقه شش را در سال 81 آغاز کرده است.

 

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، عمرانی
نظرات بینندگان