کد خبر: ۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

امام جمعه جهرم:بدست آوردن دل مردم از رام کردن شیرسخت تراست!

امام جمعه جهرم گفت:دل مردم را به دست آوردن از رام کردن شیرسخت تراست اما هرجا که رضای خداوند درانجام کارها لحلاظ شود ، رضایت مردم هم به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام دکترلطف الله دژکام درجمع مسوولان شهرستان جهرم ،بیان داشت: استنباطی که هم اینک در بین بخش قابل توجهی از مردم این شهرستان و بعضا کل استان فارس وجود دارد مبتنی براین است که درزمینه تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه ها، بیشترین توجه به مرکز این استان است.

وی افزود: این نوع نگرش حتی به برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها تعمیم داده شده است در حالی که اگربرای شهرستان ها ، سهمی در نظر گرفته نشود، این امر به سود جامعه نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه درجهرم ادامه داد:این نگرش درسطح مدیران ارشد استان نیست وبیشتردررده های کارشناسی مشاهده می شود و انتظار ما این است که نوع نگرش اصلاح شود ، زیرا ممکن است مردم را خسته کند .

دژکام افزود: دل مردم را به دست آوردن از رام کردن شیرسخت تراست اما هرجا که رضای خداوند درانجام کارها لحلاظ شود ، رضایت مردم هم به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه جهرم خطاب به مسوولان این شهرستان بیان کرد: هرجا که کارها خراب می شود ، رضایت خداوند در آن کار درنظرگرفته نشده است ازاین روکوشش کنید فرمان خدا را ببرید تا دل های مردم هم همراه شما باشد ، درغیراین صورت فعالیت ها منتج به موفقیت نمی شود.

وی دربخش دیگری از مطالب خود ، خواستار توجه بیشتربه شهرستان جهرم و توسعه بخش کشاورزی این شهرستان شد.

نظرات بینندگان