کد خبر: ۳۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱

سقاچی:کسانی که مواضع خودرا شفاف بیان نمی کنند مصداق اهل کوفه هستند

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: آن دسته افرادی که بنا به ادعای خودشان به دلیل کم نشدن آرا در دور بعدی انتخابات موضع قاطع خود را در مورد برخی مسائل سیاسی اعلام نکردند ، نیزمصداق اهالی کوفه هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی سقاچی روز شنبه درآیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز، کلید بهشت درشیراز افزود:برخی بر زبان خود جاری می کنند که ما اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند ، حال آن که احتکار می کنند و اجناس موجود را به مردم نمی فروشند ودرعمل، در زمره اهالی کوفه هستند.

وی با تاکید بر لزوم اعتقاد قولی وعملی به دستورات الهی ، بیان کرد: کسانی که در زبان ذکر خدا می گویند اما در عمل، ذاکر نیستند و دستورات الهی را اطاعت نمی کنند، باید به خاطر داشته باشند که یاد خدا تنها با زبان نیست بلکه با دل و جان نیز باید شاکر خداوند بود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از دستیابی به معرفت به عنوان یکی از اثرات یاد خدا نام برد و گفت: ایستادگی مسلمانان بی دفاع فلسطین مقابل صهیونیست ها به دلیل این است که آنها معتقدند قدرتی بالاتر از خداوند نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای اطلاعات شخصی افراد در حوزه مسائل دینی از جمله نماز بیان داشت: باید فضائل، آثار و برکات نماز را بدانیم تا از آن لذت ببریم.

نظرات بینندگان