کد خبر: ۳۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱

شهرداری در شرق شیراز حسینیه می سازد

شهردار شیراز از آغاز احداث مجتمع بزرگ فرهنگی، مذهبی شهرداری در شرق این کلانشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، علیرضا پاک فطرت سومین حرم اهل بیت (ع) در جمع عزاداران هیئت متوسلین به اهل بیت نبوت شهرداری شیراز،  با تأکید بر پاسداشت عاشورای حسینی و عزاداری سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: شهرداری شیراز پایه گذار ساخت این مجتمع بزرگ فرهنگی می شود تا پس از ساخت و بهره برداری در اختیار همه شهروندان این شهر مقدس قرار گیرد.

وی شهرداری شیراز را با بیش از هشت هزار نیرو و خانواده هایشان را به وجود آورنده یک هیئت بزرگ حسینی دانست و افزود: این مجموعه بزرگ فرهنگی و مذهبی در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث می شود.

شهردار شیراز به طی تمامی مراحل اداری ساخت این مجتمع در شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده 5 استان اشاره کرد و با بیان اینکه حکمی برای مسئول هیئت اهل بیت نبوت شهرداری برای پیگیری و به ثمر رساندن این مجموعه ابلاغ شده است، خواستار پیگیری مستمر برای تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی این مجتمع شد.

پاک فطرت با اشاره به اینکه به دلیل گستردگی شهر شیراز این مجموعه قطعا برای این کلانشهر کافی نخواهد بود، افزود: این مجتمع در شرق شهر مقدس شیراز در بولوار گلستان احداث می شود و با استعانت از خداوند بزرگ و حضرت سید الشهداء(ع) در آینده حسینه بزرگ دیگری در بخشی دیگر از شیراز احداث خواهد شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه باید از برنامه ریزیهای امام حسین (ع) از ابتدای هجرتشان و روزهای منتهی به عاشورا و آن روز بزرگ تأسی شود، گفت: این الگو باید در تمامی حوزه های مدیریت و کارشناسی و بویژه در ساخت این مجتمع بزرگ الگو برداری شود تا شاهد بهره برداری از این مجتمع در محرم سال آینده باشیم.

نظرات بینندگان