کد خبر: ۳۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

راننده پراید از سیلاب نجات داده شد

با تلاش پرسنل تیم امداد و نجات آبی و غواصی و ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز راننده خودرو پراید گرفتار در سیلاب نجات داده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حوالی ساعت 20 دوشنبه‌شب پس از شدت گرفتن بارش باران، بلوار باهنر جنوبی و شمالی در دو طرف چهارراه ریشمک با آب گرفتگی شدید مواجه شد.

در ساعات نخستین شدت گرفتن بارش، در عبور و مرور عابران پیاده و خودروها اختلالاتی ایجاد شد.

با گذشت زمان لحظه به لحظه بر میزان ترافیک و از کار افتادگی خودروها و توقف ماشین‌های پشت سر مانده در سیلاب افزوده شد.

حوالی ساعت 21 به طور کل عبور و مرور از زیرگذر بلوار باهنر شمالی به سمت بلوار باهنر جنوبی ممنوع اعلام شد اما آخرین خودروهای مانده در سیلاب با مشکل برای تردد مواجه بودند.

در این میان یک خودروی پراید در هجوم سیلاب زیرگذر چهار راه ریشمک از کار افتاد و راننده به دلیل شدت سیلاب از هرگونه حرکت بازماند.

در این بین هر لحظه بر شدت سیلاب افزوده شد به نحوی که راننده مجبور شد بر روی سقف خودرو بایستد تا از شدت آب در امان باشد.

بعد از گذشت دقایقی افزایش شدت سیلاب به حدی رسید که راننده حتی هنگامی بر روی سقف خودرو ایستاده بود تا گردن در آب قرار داشت.

همزمان با افزایش شدت سیلاب تلاش پرسنل تیم غواصی و پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برای نجات این فرد آغاز شد.

از میان روش‌هایی مانند پرتاب طناب و ... که با کمک انبوه مردم حاضر برای نجات به کار گرفته شد سرانجام تیم امداد و نجات آبی و غواصی به وسیله شنا و با جلیقه نجات توانست این فرد را نجات دهد و بیرون آوردن خودروی وی به ساعات کاهش بارش موکول شد.

با ادامه بارش باران در مناطق دیگر شهر شیراز مانند خیابان ساحلی، رودخانه خشک، چهارراه زندان، کوزه‌گری، شهرک گلستان و ... مشکلات آب‌گرفتگی به وجود آمده و کارکنان شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مشغول رفع مشکلات هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان