کد خبر: ۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

اعزام تیم درمانی بسیج قیروکارزین به مناطق محروم

در ادامه برنامه‌های هفته بسیج، تیم بسیج جامعه پزشکی قیروکارزین به منطقه محروم دهستان زاخرویه این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج از زمان تولد خود تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی حضوری موفق داشته و به فضل خدا این روند تداوم می‌یابد.

محمود جعفری بسیج و سپاه را در تمام موفقیت‌های نظام اسلامی سهیم دانست و افزود: به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه است و برنامه‌های هفته بسیج با هدف نمایش اقتدار و انسجام بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها و افزایش سطح محتوای برنامه‌های هفته بسیج امسال را از نقاط قوت سپاه ناحیه قیروکارزین در سال جاری دانست و ابراز داشت: بسیج معنویت و بصیرت‌افزایی را با یکدیگر دارد و می‌تواند مامن مناسبی برای جوانان باشد و برای این مهم باید به جامعه اطلاع‌رسانی کرد.

این مقام مسئول از اعزام تیم درمانی به دهستان زاخرویه به عنوان یکی از مناطق محروم این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی برای فقر‌زدایی و گسترش عدالت اجتماعی برای مردم روستاها تیم‌های درمانی به این مناطق اعزام می‌کند تا با معاینه و توزیع داروی رایگان در راستای افزایش عدالت اجتماعی گامی هر چند کوچک بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در پایان با اشاره به ویزیت و توزیع رایگان دارو برای 70 نفر از اهالی دهستان زاخرویه توسط تیم درمانی بسیج اظهار داشت: در این اکیپ پزشکی، پزشک، پرستار و امدادگر بسیجی به صورت رایگان مردم عادی را ویزیت می‌کنند و تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان