کد خبر: ۳۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

خیابان‌های اصلی شیراز به طور کامل باز است

شهردار منطقه چهار شیراز با بیان اینکه مردم باید در زمان بحران به مسئولان کمک کنند، گفت: خیابان‌های اصلی شهر اکنون به طور کامل باز و تردد به صورت عادی جریان دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس اسماعیل صالحی امروز در شیراز اظهار داشت: با تلاش کارکنان شهرداری و آتش‌نشانی بارش شدید باران و آبگرفتگی برخی معابر در روز گذشته، مشکل خاصی را به غیر از ترافیک در برخی خیابان‌ها در پی نداشت.

شهردار منطقه 4 شیراز افزود: سرعت جریان بارندگی دیروز که توسط هواشناسی و صدا و سیما پیش‌بینی و اعلام شد، به حدی بود که برخی آبگرفتگی‌ها اجتناب‌ناپذیر می‌نمود.

صالحی ادامه داد: در مواردی که دیروز در برخی کوچه‌ها و معابر مشکل ایجاد شد بلافاصله تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و اقدام به رفع آبگرفتگی می‌کردند.

وی تصریح کرد: در مورد مسدود شدن برخی کنارگذرها و زیرگذرها از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع‌رسانی شد که تا زمان آزاد شدن مسیر، عبور و مرور نداشته باشند.

شهردار منطقه 4 شیراز بیان کرد: خیابان‌های اصلی اکنون به طور کامل باز و تردد به صورت عادی جریان دارد.

صالحی ابراز داشت: تنها یک مورد در تقاطع شهید هاشمی نژاد که به ‌خاطر شدت میزان آب مشکل دارد، توسط هشت پمپ چهار و شش اینچ در حال تخلیه است.

به گفته وی، انتظار می‌رود که  مردم در این‌گونه موارد به مسئولان کمک کنند و با ازدحام و تماشا و توقف بی‌مورد خودرو مانع کار ماموران نشوند.

صالحی خاطرنشان کرد: دیروز در مواردی تجمع مردم بر روی پل‌ها و در کنار زیرگذرها ایجاد مشکل کرد و باید با فرهنگ‌سازی در این زمینه در موارد احتمالی آتی مردم با عدم ازدحام در حل مشکل مشارکت کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان