کد خبر: ۳۷۹۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱

چه زمانی فیل آدم به جای \"هندوستان\" هوای \"رفسنجان\" می کند؟

اما احوالات این روزهای بعضی نشان می دهد، فیل آدم می تواند هوای همه جا را بکند. \"رفسنجان\" باشد و \"باغ پسته\" و شهر آبا و اجدادی چه بهتر!

به گزارش شیرازه؛ با پوزش از ساحت مقدس حضرت زینب (س) در این ایام سوماً: قبلاً براساس ضرب المثل قدیمی که می گفت: «فیلش هوای هندوستان کرده!» فیل آدم ها فقط می توانست یاد هندوستان کند. اما احوالات این روزهای بعضی نشان می دهد، فیل آدم می تواند هوای همه جا را بکند. "رفسنجان" باشد و "باغ پسته" و شهر آبا و اجدادی چه بهتر! به این هم ربطی ندارد که چه کسی و چه چیزی باعث هوایی کردن شما شده باشد. «انتخابات» می تواند یک بهانه باشد. مهم این است که هوا به نفع شما، هواها، هواداران و فیل شما باشد. مخالفان، مردم باشند یا هر کس دیگر چه فرقی می کند؟ آن ها هم مثل شما کارشان را می کنند. تهدید می کنند، شاخ و شانه می کشند، می گویند اگر گذر فیل شما به رفسنجان بیافتد فلان می کنند و بهمان؛ بازهم مساله ای نیست، رفسنجان نشد "بهرمان"! چه فرقی می کند. حتی اگر «سوءاستفاده‌کنندگان و بدخواهان افراطی» مانع اجلال نزولتان شوند و حضورتان،  نیت شما حاصل شده و شما و هوایِ اندر سرتان، چند روزی تیتر یک روزنامه ها و سایت های خبری می شوید.

این روزها لازم است شما و خانواده ای که به گفته همسر خانواده «همه اعضای آن عالم هستند و نیاز به مشاوره ندارند» تیتر یک باشید. امروز خودتان، فردا آقا زاده از فرنگ برگشته اتان، پس فردا دلمه های هفت رنگ دختر عزیز و هم نوع دوست شما و ... .

دوماً: گاهی اوقات ممکن است کسی در زندان به دلیل این که خیلی خوش می گذرد، میل چندانی به مرخصی رفتن نداشته باشد و براساس قانون زندان اوین، در روزی که شهردارِ بند می شود(!)، دلش هوایِ "دُلمه هفت رنگ" کند و سفره ای بچیند از این طرف بند تا آن طرف بند برای هم سلولی ها!

این جوری می شود که اگر اتفاقاً رئیس جمهوری هم تمایل پیدا کرد از آن زندان بازدید کند، وصف دست پخت "خانمِ آشپز" را همه زندانی ها در بوق و کرنا کنند و بگویند: اگر ایشان آشپز باشد، آشی می پزد که یک وجب روغن رویش باشد.

ضمن این که رئیس قوه مجریه به مانند روسای سایر قوا که همه فکر و ذهنشان "پاسداری از قانون اساسی" است، دل قرص می نمایند که اگر منتخبی از کسانی که دستشان به دهنشان زیادی می رسد(!) مدتی پشت میله ها آب خنک نوش جان کنند، هم جامعه از دستشان به عذاب نیست و باعث می شود بقیه هم دستی به دهان برسانند، هم از فیض حضورشان در زندان جمع کثیری بهره مند خواهند شد.

حالا این طرف یا آن طرف آب بعضی ها بدشان بیاید، خب بیاید! چه اشکالی دارد سایت بالاترین بنویسد: «مبارزين راستين در بندهاي مجاور شما اعتصاب غذا كرده اند! آيا مي خواهيد با به راه انداختن چنين بو و رنگي شرايط را بر آنها سخت گردانيد؟! يا اينكه مي خواهيد نشان دهيد حكومت آنقدر زندان هايش خوب است كه كيف زندانيان كوك است؟»

اولاً: بعضی از اوقات برای برخی(!)، دیدار رئیس جمهور از اوین، نامه نگاری سران قوا، حل بحران سوریه و پرداختن به موضوع غزه و اسرائیل، مسایل دست چندم است که اولویت کشور می شوند و در زمانه ای که همان ها معتقدند، مردم نان شب ندارند از تبدیل شدن این مسایل به موضوع اول کشور ناله وا اسلاما سر می دهند و از غصه مشکلات اقتصادی کشور گربان چاک می کنند. اما سفر یک نفر به ولایتش، دست پخت یک نفر دیگر در زندان، باد گلو و دماغ یک متهم دیگر که تازه از فرنگ برگشته و برای خوردن چیپس و پفک به بهانه آنژیوگرافی از زندان به بیمارستان انتقال پیدا می کند، مشکل اصلی کشور می شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ني ريز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱
6
حال ادمو به هم میزنید
همش دردو دل می نوسید
l23456789
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱
2
این چه حالیه که اگر ددر و دلت رو بگن بد می شه؟

حتما به دکتر مراجعه کن...