کد خبر: ۳۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

تصویب یک طرح کشاورزی اشتغالزا در مرودشت

فرماندار مرودشت از تصویب یک طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 980 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی مرودشت که با حضور اعضا و روسای بانک‌های عامل برگزار شد از تصویب یک طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 980 میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در زمینه تولید رب گوجه فرنگی، رب انار و زیتون شور فعالیت می‌کند که می‌تواند زمینه اشتغالزایی پنج نفر به صورت مستقیم و 10 نفر نیز به صورت غیر مستقیم را ایجاد کند.

وی از همگرایی و هم‌افزایی روسای بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تقدیر و اضافه کرد: با توجه به سطح بالای درخواست‌ها و جذب اعتبارات، انتظار ما بیش از این است که روسای بانک‌ها در زمینه تسریع و تسهیل پرداخت‌ها حداکثر تلاش را بکنند.

حسینی، تحریم‌های ایجاد شده توسط دشمن را بی‌اساس دانست و افزود: دولت تلاش بر آن دارد که با ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی که از جمله پتانسیل‌های موجود در این شهرستان محسوب می‌شود، ایجاد اشتغال کند.

این مسئول ادامه داد: لازم است با همکاری و همفکری و استفاده از حداکثر توان تلاش کنیم تا تمام اعتبارات تخصیص یافته جذب شود و ضمن ایجاد اشتغال رونق اقتصادی و رضایت‌مندی حداکثری را در مردم به وجود آوریم.

وی در پایان از روسای بانک‌ها خواست با تلاش در زمینه جذب اعتبارات طوری برنامه‌ریزی کنند تا در کمترین زمان ممکن و رفع هرگونه موانع احتمالی تسهیلات در نظر گرفته شده و مصوب را به متقاضیان تحویل دهند و در صورت نیاز هرگونه موانع را در کارگروه مطرح کنند تا مرتفع شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان