کد خبر: ۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

مسکن مهر داراب سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود

سرپرست فرمانداری داراب گفت: مسکن مهر این شهرستان پیشرفت خوبی دارد و در ابتدای سال 92 تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین کرامت قاسمی امروز در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر داراب در این شهر اظهار داشت: مسکن مهر از پروژه‌های ماندگار دولت‌های نهم و دهم است که تا سال‌های سال در ذهن مردم می‌ماند چراکه مهم‌ترین دغدغه زندگی آنها را برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر داراب از سال 89 آغاز شده است و طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود خاطرنشان کرد: مسکن مهر داراب در ابتدای سال 92 تحویل متقاضیان می‌شود که عیدی دولت به مردم ولایت‌مدار این شهرستان است.

بالاترین مقام سیاسی داراب اضافه کرد: مسکن مهر داراب به عنوان بزرگترین سایت مسکن مهر ویلایی کشور در زمینی به مساحت 44 هکتار در شمال شهر داراب در حال ساخت است و هم‌اکنون با 85 درصد پیشرفت فیزیکی  در مرحله نما و سفیدکاری است.

قاسمی با بیان اینکه یک‌هزار و 628 واحد مسکن مهر داراب با زیربنای هر واحد 110 مترمربع در 400 بلوک ساخته می‌شود اضافه کرد: در این سایت 13 هکتار فضای سبز و همچنین زمین فضاهای آموزشی، مذهبی، فرهنگی، نظامی، اداری و تجاری پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری داراب ابراز داشت: مسجد مسکن مهر این شهرستان با 300 متر مربع زیربنا در حال ساخت است و آماده‌سازی خیابان‌ها و معابر این شهرک نیز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که همزمان با تحویل مسکن مهر به پایان می‌رسد.

قاسمی تصریح کرد: افزایش قیمت شامل مسکن مهر داراب نمی‌شود و با آورده 10 تا 12 میلیون تومانی هر متقاضی مسکن مهر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان