کد خبر: ۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱

فعالیت 160 مبلغ ایام محرم در جهرم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از فعالیت 160 مبلغ و روحانی ایام محرم در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در جهرم اظهار داشت: تبلیغ در رأس تمام امور‌ است و برای حفظ و تقویت اعتقادات باید تبلیغ صحیح انجام گیرد.

وی با اشاره به اعزام 160 مبلغ و روحانی در دهه نخست محرم و همچنین تا پایان این ماه در مساجد، تکایا و بخش‌ها و روستاهای جهرم افزود: فضای بسیار آماده اعزام مبلغ امسال و استقبال بی‌نظیر از مبلغان گویای این امر بود که مردم با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، هیچ‌‌گاه دست از اعتقادشان بر نمی‌دارند و با توجه بیشتری در راه اثبات عقاید قدم بر می‌دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: این مبلّغان پس از اعزام به مناطق مختلف به ویژه روستاها اموری از قبیل برگزاری نماز جماعت، پاسخ به سئوالات و شبهات، حلقه‌‌های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، بیان احکام و معارف دین، سخنرانی در فلسفه شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، همراهی با هیئت‌های مذهبی مناطق و بیان نکات ضروری درباره مقابله با جنگ نرم دشمنان را ‌به عهده دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین بررسی مشکلات عقیدتی و فکری و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، گفت‌وگو پیرامون منویات مقام معظم رهبری در بحث تولید ملی، مبارزه با قاچاق کالا و عدم خرید آن توسط مردم، دشمن‌شناسی و آرام نگه داشتن فضای کشور از مهم‌ترین وظایف روحانیون در این دهه بوده است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فعالیت ، مبلغ ، ایام ، محرم ، جهرم ، شیرازه
نظرات بینندگان