کد خبر: ۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۱

پیش‌بینی ‌شهید ‌دستغیب ‌در سال 58 ‌از آینده انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ‌ شهید آیت‌الله دستغیب در سال 58 اعلام کرده بود که اگر امام (ره) در میان ما نباشد به‌حتم فردی مانند حضرت امام و یا بالاتر از او به میان ما می‌آید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی یکشنبه‌شب در مراسم سالروز شهادت آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب اظهار داشت: انسان برای رسیدن به کمال به تعبیر قرآن باید به سه شاخصه مهم دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ابراز داشت: کسب علم، داشتن تقوا و جهاد و شهادت سه شاخصه مهمی هستند که انسان برای رسیدن به کمال باید به آنها برسد.

وی گفت: شهید دستغیب برای رسیدن به این سه شاخصه و کمال گام‌های بزرگی برداشت که مهاجرت به نجف برای کسب علم از جمله این اقدامات است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امروز اگر بعد از سی و یک سال به تجلیل از آن شهید می‌نشینیم باید بدانیم که تکریم این شخصیت، تکریم خوبی‌ها و تجلیل از فضیلت‌ها است.

ایمانی تصریح کرد: فارس و شیراز اگر به تعبیر مقام معظم رهبری در قله قرار دارد، به واسطه وجود شخصیت‌های بزرگ و روحانیونی جلیل‌القدر مانند آیت‌الله شهید دستغیب است.

وی ادامه داد: مدیران و پیشگامان جامعه باید ابتدا به قله رسیده باشند تا بتوانند مردم را به سمت قله هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به ولایت‌مداری شهید دستغیب خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله دستغیب در سال 58 اعلام کرده بود که اگر امام (ره) در میان ما نباشد به‌حتم فردی مانند حضرت امام و یا بالاتر از او به میان ما می‌آید.

به گزارش فارس، مراسم سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب یکشنبه‌شب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان