کد خبر: ۳۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱

از هرگونه طرح و پروژه در بخش كشاورزي و دامداري حمایت می کنیم

براساس مصوبات قبلي و فعلي دولت خدمتگزار، از هرگونه طرح و پروژه در بخش كشاورزي و دامداري كه داراي طرح توجيهي مي باشند چه به صورت سنتي و يا صنعتي حمايت مي كنيم.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاين، احسان خازن فرماندار شهرستان سروستان در گفتگو با خبرنگار سرو آنلاين، گفت:٤٧ پروژه توسعه كشاورزي در سطح شهرستان سروستان با اعتباري بالغ بر دويست و پنجاه ميليارد ريال تصويب شده است.

وي در ادامه اين خبر افزود:اين مصوبات از جمله پروژه هاي راكد مانده در ستاد توسعه كشاورزي سروستان بود كه با مطرح شدن در دهمين جلسه اين ستاد، ضمن بررسي كارشناسانه به تائيد و تصويب اعضاء رسيد و جهت تائيد نهايي به ستاد توسعه كشاورزي استان ارسال شد.رئيس ستاد توسعه بخش كشاورزي شهرستان سروستان با اشاره به وجود پتانسيل هاي موجود در اين شهرستان اظهار داشت:براساس مصوبات قبلي و فعلي دولت خدمتگزار، از هرگونه طرح و پروژه در بخش كشاورزي و دامداري كه داراي طرح توجيهي  مي باشند خواه به صورت سنتي و يا صنعتي،حمايت مي كنيم  و در اين بخش تا سقف ده ميليارد ريال تسهيلات ارزان قيمت به متقاضيان ارائه خواهد شد.

فرماندار سروستان در پايان سخنان خويش با اشاره به برنامه هاي جديد ايجاد اشتغال توسط دولت گفت:ان شاءا.... به زودي اخبار بسيار خوبي جهت اشتغال جوانان و ارائه  تسهيلات كم بهره در ساير بخش هاي اقتصادي در سطح شهرستان  به اطلاع مردم شريف سروستان خواهيم رساند.

انتهاي پيام/ص

نظرات بینندگان