کد خبر: ۳۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
در شیراز صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترين نمايشگاه تخصصي و تله تئاتر فاطمي(س)‌

اين نمايشگاه روز بيست و يكم فروردين ماه در محل دائمي نمايشگاه فاطمي (س) واقع در پشت آرامگاه سعدي ‌افتتاح شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، شهردار منطقه سه شيراز گفت: حديث غربت دختر پیامبر اکرم(ص) ‌در بزرگترين نمايشگاه فاطمي(س)‌ طنين‌انداز مي شود. ‌

اكبر زهتاب‌زاده افزود: كوثر قرآن كريم ، در دوران كوتاه حيات خود منشا بركات فراواني براي اسلام و مسلمانان شد چرا که ایشان، عمر كوتاه خود را در دفاع از حريم پيامبر(ص)، ترويج و نشر افكار محمدي ، دفاع از ولايت و تربيت فرزندان معصوم صرف كرد .

زهتاب زاده ادامه داد : شایسته است كه در سال حماسه سياسي و اقتصادي، خطبه فدكيه حضرت فاطمه (س) را از اين جنبه بررسي و الگوی اقدامات خود قرار دهيم .

وی با اشاره به افتتاح بزرگترين نمايشگاه تخصصي و تله تئاتر فاطمي(س)‌ در استان فارس خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه روز بيست و يكم فروردين ماه در محل دائمي نمايشگاه فاطمي (س) واقع در پشت آرامگاه سعدي ‌افتتاح شده است.

شهردار منطقه سه گفت: اين نمايشگاه كه به مدت چهار روز تا 25 فروردين ماه داير خواهد بود، به همت هيات ابن الزهرا (س) و با همكاري شهرداري منطقه 3،‌ بسيج سپاه ناحيه احمدبن موسي (ع) و هيئات مذهبي شهرك سعدي برپا شده است.

بنا بر اين گزارش ، ‌اين نمايشگاه همراه با اجراي تله تئاتر شامل سه غرفه با عناوين عظمت حضرت زهرا(س) از ديدگاه امام صادق (ع) و اهميت ايام فاطميه از ديدگاه امام سجاد(ع) به روايت هشام و ابوحمزه ثمالي ، به تصوير كشيدن كوچه هاي مدينه و سيلي خوردن حضرت زهرا (س) ‌،‌ قبرستان بقيع و تشييع شبانه حضرت فاطمه(س)‌ ،‌ ذكر درددل اميرالمومنين (ع) و پيامبر (ص) از زبان راوي و وظيفه منتظران تا ظهور منتقم آل محمد(ص) است

نظرات بینندگان