کد خبر: ۳۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
روایت سردار غیب پرور از لحظات آخر شهادت همرزمش

خدا به داد دل رهبری برسد!

شهید «خادم صادق» در حال درد کشیدن بود و به خود می‌پیچید، اما می‌گفت «خدا به داد دل رهبری برسد».
مراسم وداع با شهدا، امروز با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فجر فارس برگزار شد.
به گزارش شیرازه، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: عصاره حمایت از شهدا و راه شهدا، حمایت و قرار گرفتن در راه ولایت فقیه است. همه راه علی‌(ع) و همه ولایت فاطمی در مقام معظم رهبری، خلاصه شده است. شهدا نزدیک‌ترین افراد با ولایت هستند و باید دست همه ما جاماندگان از راه شهدا را بگیرند، ما هم امروز به حق شهدا قسم می‌خوریم که دست از انقلاب و راه شهدا برنخواهیم داشت.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه بیان داشت: قاعده همین است که دلدادگان حضرت زهرا (س) در سالروز شهادت مادر خود تشییع شوند چرا که انقلاب و دفاع مقدس ما متعلق به حضرت زهرا (س) است.

فرمانده سپاه فجر در استان فارس اضافه کرد: حضرت زهرا (س) نخستین مدافع حریم ولایت بود و دفاع از ولایت همان کاری است که شهدا انجام دادند.

این مسئول ادامه داد: این شهدای بزرگواری که پس از سال‌ها به این حسینیه بازگشته‌اند و ما نظاره‌گر پاره استخوان‌های شریف آنان هستیم اگر زبان می‌گشودند که چرا از جان خود گذشته‌اند به طور قطع جز دفاع از ولایت از چیز دیگری سخن نمی‌راندند.

وی به نقل خاطره ای از همرزم شهیدش پرداخت و افزود: شهید «خادم صادق» در حال درد کشیدن بود و به خود می‌پیچید، اما می‌گفت «خدا به داد دل رهبری برسد».

انتهای پیام/523
نظرات بینندگان