کد خبر: ۳۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شیراز خبر داد:

اجرای تبلیغات بر روی تاکسی به صورت گسترده

پیرو مصوبه شورای عالی ترافیک کشور، سازمان های تاکسیرانی مجاز به تبلیغات بر روی تاکسی ها هستند که این کار به صورت گسترده بر روی انواع خودروهای تاکسی در شیراز انجام خواهد شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شیراز از اجرای فاز دوم تبلیغات بر روی تاکسی ها خبر داد. منصور مفتاحی گفت: پیرو مصوبه شورای عالی ترافیک کشور ،سازمان های تاکسیرانی مجاز به تبلیغات بر روی تاکسی ها هستند و با توجه به ارسال دستورالعمل از طرف اتحادیه تاکسیرانی کشور ،سازمانمدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شیراز ، تأمین پیش نیازهای لازم را در دستور کار قرار داده  استکهمی توان به اخذ مجوزها و مصوبات از مراجع ذیربط از جمله شورای اسلامی شهر اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به تأیید شورای اسلامی شهر و فرمانداری سازمان از طریق برگزاری مزایده نسبت به جذب شرکت های تبلیغاتی توانمند جهت اجرایی نمودن پروژه اقدام خواهد نمود .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: فاز اول اجرای آزمایشی این پروژه با نصب پنل های تبلیغاتی بر روی خودروهای تاکسی بی سیم و با معرفی پروژه های شهرداری آغاز گردید که در آینده نزدیکی فاز دوم آن به صورت گسترده بر روی انواع خودروهای تاکسی اعم از گردشی، فرودگاه و ترمینال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/523
نظرات بینندگان