کد خبر: ۳۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
از چهارم اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

برپایی بازارچه خيريه دانشجویان علوم پزشکی شیراز براي كودكان سرطاني

با همکاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشكي و شهرداري شيراز، بازارچه خیریه با هدف كمك به كودكان مبتلا به سرطان در شیراز را ه اندازي خواهد شد.
به گزارش شیرازه، مدیر کل تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: گروه بازارچه های خیریه شیراز با همکاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشكي و شهرداري شيراز، چهارمين بازارچه را با هدف كمك به كودكان مبتلا به سرطان در اين شهر را ه اندازي خواهد كرد.

مهدي خسروي در جمع خبرنگاران افزود: در این بازارچه خیریه، امكان ارائه كمک هاي نقدي و غيرنقدي، مادي و معنوي به كودكان مبتلا به سرطان، خصوصا كودكاني كه در بيمارستان آنكولوژي امير در شيراز بستري هستند، امكان پذير خواهد بود.

خسروی ادامه داد: از دیگر اهدافی که در این امر خیر دنبال خواهد شد، معرفی و ترویج غذاهای سالم، بومی و سنتی در بین مردم بوده تا از این طریق نیز بتوان با ترویج فرهنگ غذایی سالم به بالا بردن سطح سلامت جامعه کمک كرد.

وي يادآور شد: در اين بازارچه مقادیری از انواع غذاهای بومی و سنتی به صورت آماده طبخ و در غرفه هایی که با همکاری شهرداری نصب شده به شهروندان عرضه مي شود و تمامي عوايد حاصل از اين اقدام به نفع كودكان سرطاني، جذب می شود.

خسروي گفت: پیش از این سه بازارچه در شیراز و استان همدان توسط گروه بازارچه های خیریه شیراز به نفع بیماران مبتلا به ام.اس و بیماران سرطانی برگزار شده که نتایج خوبی در پي داشته است.

اين مقام فرهنگي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: نمايشگاه خيريه دانشجويان اين دانشگاه از روز چهارم ارديبهشت ماه به مدت سه روز، از صبح تا بعدازظهر در محل پارك خلدبرين شيراز برپا  می شود.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان