کد خبر: ۳۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

عضو جبهه پایداری:‌ لوکوموتیو ریاست جمهوری واگن شورای شهر را با خود حمل می کند

لوکوموتیو انتخابات ریاست جمهوری واگن شورای شهر را با خود حمل کرده و نیز بیشترین حجم شرکت کننده را نسبت به انتخابات گذشته شاهد بوده‌ایم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسن نیلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فضایی که درخشش علمی نخبگان در عرصه‌های بین‌المللی مورد توجه قرار دارد، چهره علمی و مردمی مانند کامران لنکرانی این فرد متدین، معتقد به خرد جمعی و ولایتمدار در سرلیست جبهه پایداری انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رویکرد جبهه پایداری در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولتی بیاید که نقاط مثبت گذشته را حفظ کند، حرکت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری فارس تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف جبهه پایداری در معرفی کاندیدای اصلح، احیای گفتمان اسلامی، پرکاری، نگاه به تمام بخش‌های کشور، حفظ هدفمندی یارانه‌ها و استفاده حداکثری از فرصت‌ها است.

نیلی با تاکید بر اینکه هرگاه گفتمان منطقه‌ای و خرده‌گفتمان مانند بحث قومیتی، منطقه‌ای، نژادی و تبارسالاری مطرح بوده، واگرایی به حد اعلا رسیده است، افزود: در این زمینه نیز زمانی که گفتمان ملی و مرکزی در کشور حاکم بوده، همگرایی افزایش یافته است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: لوکوموتیو انتخابات ریاست جمهوری واگن شورای شهر را با خود حمل کرده و نیز بیشترین حجم شرکت کننده را نسبت به انتخابات گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم با شعارهای انقلاب اسلامی اقبال عمومی را در برداشت و در منطقه تحول ایجاد کرد، ابراز داشت: باید کاستی‌های مسئولان اجرایی را در این دولت‌ها مورد نقد و بررسی قرار داده و نقاط مثبت آن را حفظ کنیم.


نظرات بینندگان