کد خبر: ۳۸۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

طاووسیه جزو 22 فرهنگسرای شهرداری نیست!

معاون فرهنگي شهرداري شيراز گفت: فرهنگ‌سراي طاوسيه، جزو 22 فرهنگسراي شهرداري نبوده و در اختيار و تحت مديريت يك تشكل مردم‌نهاد است.
به گزارش شیرازه به نقل از سحاب، محمد فرخ‌زاده در خصوص برگزاري جلسات سياسي در يك فرهنگسراي شهرداري و حضور وي در اين جلسات که در شورای شهر مطرح شده بود، به خبرنگاران پاسخ داد: اين فرهنگسرا در زمان شوراي دوم و نايب‌رييسي آقاي اعتمادي به يك تشكل مردم‌نهاد در شهرك سعدي واگذار شده است  و تنها یک نقش نظارتی برای شهرداری تعریف شده بود. قراردادهاي واگذاري اين مجموعه نیز موجود است.
 
فرخ‌زاده با بيان اينكه شهرداري هيچ نقشي در اداره و فعاليت‌هاي آن فرهنگسرا نداشته و ندارد، گفت: من شخصا از زمانی که معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شدم، شش تذكر كتبي در خصوص فعاليت‌هاي مختلف اداره‌كنندگان آن مجموعه ارسال کردم.
 
وي با تاكيد براينكه مطالب عنوان شده در شورا در این باره يك بي‌انصافي سياسي بوده، گفت: من نه در هيچ جلسه‌ سياسي شركت كرده‌ام و نه خواهم كرد، موضوع این بود که خبردادند يكي از گروه‌هاي سياسي قرار است جلساتي در محل فرهنگسراي يادشده برگزار کند،‌ شخصا به آن مكان رفته و بازديد كردم و دو روز بعد هم تذكر كتبي دادم.
 
فرخ‌زاده با بیان اينكه تمام نامه‌نگاري‌هايش در این باره مستند و قابل ارايه است، تاكيد كرد: مردم مطمئن باشند كه مسئولان مجموعه شهرداري امانت‌داران صديقي بوده و عملكردهايشان كاملا شفاف است. فرهنگسرای طاووسیه نیز یا باید تغییر نام دهد که پشنهاد آن را به شهرداری دادیم یادر غیر اینصورت در صحن علنی درباره آن تصمیم گیری شود.
 
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای شهر گفت: برخی سعی می کنند با نادیده گرفتن تلاش ها و تخریب و سیاه نمایی دیده شوند. باید توجه کنیم که اگر کاندیداها این روند را در دستورکار خود قرار دهند شهر ما رشد نخواهد کرد.
 
وی بابیان اینکه با نقد های تخریبی نباید زحمات مسئولین در سالهای گذشته را زیرسوال برد، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته شورا کارهای عمرانی خوبی انجام شده است اکنون موقع آن است که فعالیت های فرهنگی و گردشگری هم تقویت شود. انتظار میرود مردم با توجه به نیازهای اصلی شهر نمایندگان خود در شوراها را انتخاب کنند.
 
فرخزاده ابراز داشت: تعدد کاندیداها شایسته سالاری را تحت تاثیر قرار می دهد به کاندیداها پیشنهاد می کنم با ائتلاف های هدفمند به نفع هم کنار بروند
 معاون فرهنگي شهرداري شيراز همچنین در خصوص انتخابات شورا گفت:مردم متناسب با نیازهای اصلی شهر نمایندگان خود را در شورا انتخاب کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
کلا از سمت کلبه به سمت سعدی و ارامستان در حال احداث جزو شیراز نیست و این اقایان مسئولیتی در قبال این مناطق ندارند همین امروز هم چند تصادف مرگبار در جاده خرامه اتفاق افتاده و ...