کد خبر: ۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

سردار غیب پرور:‌برخی به دنبال منجی می گردند/اطرافیان رئیس جمهور غارتگر نباشند

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه رئیس جمهوری را می خواهیم که ولایتمدار باشد افزود: رئیس جمهوری می خواهیم که اهل سازش با آمریکا نباشد و اطرافیانش غارتگر نباشند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر پنج شنبه در دومین مجمع عالی بسیج قشر ناحیه بسیج  سپاه بقیه الله شیراز افزود: تمامی نامزد ها تاکید بر اجرایی شده قانون و عمل خودشان به قانون دارند.

وی تاکید کرد: از سخنان خود نامزد های انتخابات ریاست جمهوری اینگونه می شود برداشت کرد که اگر این افراد زمانی در انتخابات انقلت در آوردند رفتار آنها ضد قانون است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه کسی که امروز قانون را رعایت نکند چگونه پس از رئیس جمهور شدن به قانون احترام خواهد گذاشت افزود: تمامی نامزد ها باید توجه کنند که شورای نگهبان میزان است زیرا این 12 نفر عادل ترین و عالمتر هستند.

سردار غیب پرور یادآور شد: بایدها و نبایدهای انتخاب افراد در این انتخابات مشخص است و به طور حتم مردم به افرادیکه شرایط را نداشته باشند رای نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شاخص ها برای انتخاب فرد اصلح مشخص است، گفت: ولی فقیه شاخص ها را برای ما مشخص کرده و ما وظیفه داریم که به آنها توجه کنیم.

برخی به دنبال منجی می گردند

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این کشور در حالت بحران نیست، گفت: برخی دوست دارند شرایط کشور را بحرانی جلوه دهند و به دنبال منجی می گردند.

سردار غیب پرور افزود: گرانی و بیکاری در این کشور وجود دارد اما برخی می خواهند به گونه ای وضعیت را جلوه دهند که باید به دنبال منجی بگردند.

اطرافیان رئیس جمهور غارتگر نباشند

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه رئیس جمهوری را می خواهیم که ولایتمدار باشد افزود: رئیس جمهوری می خواهیم که اهل سازش با آمریکا نباشد و اطرافیانش غارتگر نباشند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور ما باید بر روی ارزش ها بایستد و آمریکا ستیز باشد.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه اولویت ما حضور گسترده در انتخابات است، گفت: اولین وظیفه ما مشارکت حداکثری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: بسیجیان و ولایتی ها که حضور دارند اما تمامی بسیجیان باید دست افراد دیگر را نیز بگیرند و به پای صندوق های رای بیاورند.


نظرات بینندگان