کد خبر: ۳۹۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲

مدفون شدن 11 نفر در زیر هزاران تن زباله در شیراز+عکس و فیلم

علی رغم این که دلایل متفاوتی برای حادثه ذکر شده است، اما هنوز دلیل کارشناسی و قطعی مشخص نشده و تمامی دستگاههای خدمات رسان کماکان مشغول جستجوی مفقود شدگان حادثه هستند.
به گزارش شیرازه، حوالی ساعت 11 صبح چهارشنبه به دنبال گزارش یک اتش سوزی در سایت زباله برمشور شیراز، اكيپي به محل اعزام مي‌شود. در حين خاموش كردن آتش، با توجه به ويژگي‌هاي سايت‌هاي دفع زباله، بخشي از محل نشست كرده و تعداد 11 تن از افراد حاضر در محل، زير زباله مدفون مي‌شوند.
به محض اطلاع دستگاه های خدمات رسان و مسئول از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی  به محل حادثه اعزام  شدند و چهار نفر را توانستند از زیرآوار بیرون آورده  و دو مصدوم دیگر که در محیط سایت دچار مسمومیت با گازهای ناشی از سوختن زباله شده بودند، به بیمارستان شهیدرجایی انتقال دادند.
از همان ابتدا سگ‌هاي تجسس آتش‌نشاني و هلال‌احمر به محل انتقال داده می شوند، اما به‌دليل وضعيت ویژه سايت و بوي زباله، امكان استفاده از سگ‌ها ممکن نمی شود.



اکنون از این حادثه نزدیک به 24 ساعت می گذرد و 7 نفر در زیر زباله ها کماکان مدفون هستند و علی رغم این که دلایل متفاوتی برای حادثه ذکر شده است، اما هنوز دلیل کارشناسی و قطعی مشخص نشده و  تمامی دستگاه های خدمات رسان کماکان مشغول جستجوی مفقود شدگان حادثه هستند.



اين حادثه که به گفته فیاض پور، مدير كل مديريت بحران استانداري فارس به عنوان يك حادثه نادر در نوع خود است و  در حال حاضر اين حادثه فقط سه بار در جهان رخ داده كه يك بار در آمريكا، يك بار در كشوري ديگر و هم اكنون در شيراز به وقوع پيوسته است.



تا کنون تلاش های خبرنگار شیرازه برای ارتباط با مسئولین شهرداری، اورژانس، آتش نشانی برای دریافت آخرین اخبار از این حادثه به جایی نرسیده است.

انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
1
"اکنون تلاشهای خبرنگار شیرازه برای ارتباط با مسئولین شهرداری، اورژانس، آتش نشانی برای دریافت آخرین اخبار از این حادثه به جایی نرسیده است!"

علامت تعجبت واسه چیه؟! تو هم پاشو مث خبرنگار مهر برو اونجا گزارش بگیر! نشستی بیرون گود و میگی لنگش کن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام
لطفا برای تایپ و بستن اخبارهاتون از چند نفر با سواد تر استفاده کنید در شان سایت شیرازه نیست که در اخبارش غلط املایی و انشایی وجود داشته باشه.متشکرم