کد خبر: ۳۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
بر اساس مصوبه شورای شهر شیراز

به‌کارگیری افراد شاغل به عنوان راننده تاکسی ممنوع شد

شورای اسلامی شهر شیراز به‌کارگیری کارمندان و شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به عنوان راننده تاکسی از سوی سازمان تاکسیرانی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از  خبرگزاری فارس از شیراز، شورای اسلامی این شهر بعد از ظهر امروز در دویست و نود و چهارمین جلسه فوق‌العاده خود با متمم بودجه سال 1391 سازمان تاکسیرانی شهرداری به مبلغ 12 میلیارد ریال درآمد و در سال 92، 13 میلیارد ریال موافقت کرد.

همچنین در جلسه امروز شورا به منظور جلوگیری از زیان بهره‌برداران اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و ایجاد تعادل بین هزینه و درآمد در خطوط کم‌درآمد و اخذ آبونمان از مازاد درآمد خطوط با درآمد بالا در ناوگان، با آیین‌نامه توزیع یارانه‌های سازمان اتوبوسرانی موافقت شد.

شورای شهر شیراز امروز همچنین تصویب کرد سفرهای خارجی کارکنان و مدیرعامل سازمان قطار شهری بدون توجه به محل تامین هزینه سفر با تصویب شورا انجام شود.

امروز در صحن علنی شورا در مورد مالکیت اراضی روستای آب زنگی نیز مقرر شد در صورتی که مالکان مدرکی از سازمان منابع طبیعی مبنی بر مستثنیات بودن به شهرداری ارائه دهند در چارچوب کمیسیون ماده پنج شهرسازی و معماری و قوانین جاری تملک عمل شود.

در این جلسه بر تغییر‌ناپذیر بودن کاربری پارکینگ هتل‌ها و آپارتمان‌ها تاکید و مقرر شد شهرداری در زمان صدور پروانه در این زمینه از متقاضیان تعهد بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان